بر شانه های کارون بر شانه های کارون بر شانه های کارون بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بر شانه های کارون بر شانه های کارون بر شانه های کارون بر شانه های کارون بر شانه های کارون

بر شانه های کارون

کتاب بر شانه های کارون کتابی با موضوع خاطرات مردم اهواز از ایام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ، توسط انتشارات راه یار در قطع رقعی به چاپ رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کتاب بر شانه های کارون کتابی است از خاطرات مردم اهواز از ایام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط انتشارات راه یار در قطع رقعی به چاپ رسیده است.


در بخشی از کتاب بر شانه های کارون می خوانیم:


اول صبح، خودم را به فلکه مولوی رساندم. فکر نمی کردم این قدر شلوغ باشد. خبر رسید که شهدا را از مسیر دیگری آوردند. به زحمت، از بین جمعیت، خودم را به ابتدای پل شهید علم الهدی رساندم . مقصدم حسینیه ثارالله بود. کفشم را در آوردم تا سریع تر راه بروم؛ اما انگار هیچ چیز دست خودم نبود. موج جمعیت هر بار من را به سمتی می کشاند. بغض راه گلویم را بسته بود؛ ولی انگار تازه راه اشکها باز شده بود. فقط اشک می ریختم و اشک. خداخدا میکردم به تشییع برسم. گذشتن از آن جمعیت کار ساده ای نبود. هق هق گریه به فریاد تبدیل شد.


یک لحظه با موج و فشار جمعیت، چندین نفره، نقش زمین شدیم. دو خانم رویم پرت شدند. دستم را حائل کردم و هلشان دادم تا بتوانند تعادلشان را حفظ کنند. با هر سختی که بود، خودم را به محل تشییع رساندم. وقتی رسیدم، دیگر راه گلویم هم باز شد. بلندبلند گریه میکردم. . .


علاقمندان جهت تهیه کتاب بر شانه های کارون می توانند به سایت فروشگاه اینترنتی کتاب قم مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران