نشست نشست نشست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست نشست نشست نشست نشست

نشست " اربعین و نقش شوراهای اسلامی " در بندرعباس برگزار شد

به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان هرمزگان ، نشستی با موضوع اربعین و نقش شوراهای اسلامی ، با حضور شخصیت های مذهبی و استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان هرمزگان ، نشستی با موضوع اربعین و نقش شوراهای اسلامی ، با حضور آیت الله احمدی شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری و منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد.


در این نشست آیت الله احمدی شاهرودی اعضای منتخب شورای شهر ششم را نمایندگان مردم عنوان کرد که نسبت به اعتماد مردم مسئول هستند.


عضو مجلس خبرگان رهبری ، اعضای شورای شهر را پل ارتباطی خوبی بین مردم و مدیران دانست و از آنها خواست در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنند و  از مراجعه شهروندان برای پیگیری مشکلاتشان خسته نشوند.


آیت الله احمدی شاهرودی همچنین با تبیین اهمیت مراسم اربعین ، لزوم توجه به فعالیت ها و برنامه هایی که می توان با مشارکت مردم در این خصوص برگزار کرد ، یادآور شد.


بر پایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین حاجبی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان هرمزگان دیگر سخنران این نشست بود که خدمت به دستگاه ابا عبدالله الحسین (ع) را موجب سعادت دنیوی و اخروی دانست و از اعضای جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس خواست از تمام ظرفیت های موجود در شورای شهر و شهرداری ، برای اجرای برنامه های فرهنگی ، ایجاد فضای معنوی و تقویت موکب های اربعینی  در شهر ، استفاده کنند.


در پایان این نشست تعدادی از منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن ابراز خرسندی از اینکه نخستین نشست رسمی آنها با نام آقا سید الشهدا علیه السلام آغاز شده است ، توجه به ظرفیت مهم مساجد و حمایت از اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مطالبه گری حقوق مردم را از اهداف مهم خود در دوره جدید شورای شهر برشمردند .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران