ارتقای سایت خدمات‌رسانی به حجاج / جریمه مالی برای زیارت بدون مجوز مسجدالحرام ارتقای سایت خدمات‌رسانی به حجاج / جریمه مالی برای زیارت بدون مجوز مسجدالحرام ارتقای سایت خدمات‌رسانی به حجاج / جریمه مالی برای زیارت بدون مجوز مسجدالحرام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارتقای سایت خدمات‌رسانی به حجاج / جریمه مالی برای زیارت بدون مجوز مسجدالحرام ارتقای سایت خدمات‌رسانی به حجاج / جریمه مالی برای زیارت بدون مجوز مسجدالحرام ارتقای سایت خدمات‌رسانی به حجاج / جریمه مالی برای زیارت بدون مجوز مسجدالحرام ارتقای سایت خدمات‌رسانی به حجاج / جریمه مالی برای زیارت بدون مجوز مسجدالحرام ارتقای سایت خدمات‌رسانی به حجاج / جریمه مالی برای زیارت بدون مجوز مسجدالحرام

ارتقای سایت خدمات‌رسانی به حجاج / جریمه مالی برای زیارت بدون مجوز مسجدالحرام

عربستان سعودی از ارتقای وب‌سایت تخصصی خدمات‌رسانی به زائران حج امسال خبر داد و در عین حال تأکید کرد: کسانی که از امروز بدون مجوز وارد مسجدالحرام شوند، مشمول جریمه مالی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری اسپوتنیک، عربستان سعودی روز یکشنبه وب‌سایت تخصصی خدمات‌رسانی به حجاج داخلی را پس از ارتقا، به‌روز رسانی کرد.


خبرگزاری رسمی عربستان(واس) اعلام کرد که عبدالفتاح بن سلیمان مشاط، وزیر حج و عمره سعودی روز یکشنبه (13 تیرماه) این سایت را در دفتر خود در مقر وزارت در مکه مکرمه افتتاح کرد.


مشاط، این وب‌سایت شورای هماهنگی مؤسسات و شرکت‌هایی را که به زائران داخلی خدمات می‌دهند، پس از ارتقا و به‌روز رسانی آن به آدرس اینترنتی /https://mutahed.org، راه‌اندازی کرد.


عبدالرحمن بن فالح الحقبانی، رئیس هیئت مدیره شورای هماهنگی مؤسسات و شرکت‌های خدماتی به زائران داخلی به نوبه خود اظهار کرد: این گام در چارچوب اهتمام مستمر شورای هماهنگی برای توسعه سیستم الکترونیکی خود و گسترش استفاده از فناوری است.


الحقبانی توضیح داد: این سایت در شکل جدید خود دارای بسیاری از مشخصات فنی  جدید و متفاوت است که کاربر را برای دسترسی به  بخش‌های مختلف آن و دستیابی به اطلاعات و بسیاری از خدمات تعاملی تسهیل می‌کند.


الحقبانی همچنین گفت که مقدمات راه‌اندازی این سایت در نسخه‌های انگلیسی و فرانسوی آن برای انتشار اخبار و در دسترس قرار دادن مطالب آن به تعدادی از زبان‌های دیگر به غیر از عربی در حال انجام است.


پیش از این، وزارت کشور عربستان سعودی روز یکشنبه اعلام کرد که هر کسی که بدون اجازه وارد مسجدالحرام و اماکن مقدس شود، با جریمه نقدی ده هزار ریال سعودی مجازات خواهد شد.


بر اساس بیانیه وزارت کشور عربستان سعودی هر کسی که از تاریخ پنجم جولای ۲۰۲۱ میلادی تا پایان روز بیست و سوم همین ماه  بدون مجوز وارد مسجدالحرام و اماکن مقدس(منی، مزدلفه و عرفات) شود با جریمه مالی ده هزار ریال مجازات خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران