از سرگیری دوره‌های قرآنی در مساجد ترکیه از سرگیری دوره‌های قرآنی در مساجد ترکیه از سرگیری دوره‌های قرآنی در مساجد ترکیه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
از سرگیری دوره‌های قرآنی در مساجد ترکیه از سرگیری دوره‌های قرآنی در مساجد ترکیه از سرگیری دوره‌های قرآنی در مساجد ترکیه از سرگیری دوره‌های قرآنی در مساجد ترکیه از سرگیری دوره‌های قرآنی در مساجد ترکیه

از سرگیری دوره‌های قرآنی در مساجد ترکیه

دوره‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان که به دلیل کرونا در ترکیه تعطیل شده بود، از ۱۴ تیرماه در مساجد سراسر این کشور از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری ترکیه، سازمان دیانت ترکیه از روز دوشنبه(۱۴ تیرماه) دوره‌های قرآنی در مساجد را براساس گروه‌های سنی و با اعلام شرایط و تدابیر بهداشتی ـ کرونایی از سر گرفت و این دوره‌ها از طریق اینترنت و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.


این دوره‌ها از دیروز، ۵ جولای برابر با ۱۴ تیرماه آغاز شده است و تا ۲۰ آگوست ادامه دارد و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند تا ۱۱ جولای به نشانی «www.diyanet.gov.tr» مراجعه کنند.


کودکان و افراد در گروه سنی ۴ تا ۲۲ سال می‌توانند در دوره‌های قرآنی مساجد ترکیه شرکت کنند و برای گروه ۹ تا ۴ سال دوره‌ها فقط حضوری است.


برای گروه سنی ۱۰ تا ۱۵ سال نیز دوره‌ها به  صورت مجازی(اینترنتی) و حضوری برگزار می‌شود.




نظرات کاربران