مراسم تشییع پیکر «احمد جبریل» در دمشق برگزار شد مراسم تشییع پیکر «احمد جبریل» در دمشق برگزار شد مراسم تشییع پیکر «احمد جبریل» در دمشق برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم تشییع پیکر «احمد جبریل» در دمشق برگزار شد مراسم تشییع پیکر «احمد جبریل» در دمشق برگزار شد مراسم تشییع پیکر «احمد جبریل» در دمشق برگزار شد مراسم تشییع پیکر «احمد جبریل» در دمشق برگزار شد مراسم تشییع پیکر «احمد جبریل» در دمشق برگزار شد

مراسم تشییع پیکر «احمد جبریل» در دمشق برگزار شد

مراسم تشییع پیکر احمد جبریل دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل، از بیمارستانی در دمشق با حضور نمایندگان گروه‌های فلسطینی و شخصیت های مردمی و رسمی برگزار شد. 

به گزارش سانا، مراسم تشییع پیکر احمد جبریل دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل از بیمارستان امیه در دمشق با حضور نمایندگان گروه‌های فلسطینی و شخصیت های مردمی و رسمی برگزار شد.


 احمد جبریل (۱۹۳۸-۲۰۲۱میلادی) مشهور به ابوجهاد از قدیم‌ترین مبارزان فلسطینی بود.


 احمد جبریل در سال ۱۹۳۸ متولد شد و ملقب به ابوجهاد بود. وی موسس جبهه مردمی برای آزادی فلسطین فرماندهی کل و رهبر آن از زمان تاسیس این جبهه در سال ۱۹۶۸ بود. وی از پدری فلسطینی و مادری سوری متولد شد. وی در سال ۱۹۴۸ به سوریه مهاجرت کرد و در قنیطره سکنی گزید.


وی از رهبران فلسطینی بود که به مبارزه مسلحانه برای آزادی فلسطین از لوث صهیونیستها، ایمان داشت.





مطالب مرتبط

نظرات کاربران