فراخوان گروههای فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه فراخوان گروههای فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه فراخوان گروههای فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان گروههای فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه فراخوان گروههای فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه فراخوان گروههای فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه فراخوان گروههای فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه فراخوان گروههای فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه

فراخوان گروههای فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز عرفه

فعالان در کرانه باختری و بیت المقدس از فلسطینی ها خواسته اند تا در روز عرفه حضور گسترده در مسجد الاقصی داشته باشند تا با شهرک نشینانی که احتمالا در این روز به مسجد الاقصی حمله می کنند، مقابله کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، فلسطینی های ساکن بیت المقدس خواستار زیارت و رفتن به مسجدالاقصی برای دفع حملات شهرک نشینان در روز مقدس عرفه هستند.


فعالان در کرانه باختری و بیت المقدس از فلسطینی ها خواسته اند تا در روز عرفه حضور گسترده در مسجد الاقصی داشته باشند تا با شهرک نشینانی که احتمالا در این روز به مسجد الاقصی حمله می کنند، مقابله کنند.


بر اساس گزارش رسانه های محلی ، برخی گروه های افراطی از شهرک نشینان اسرائیلی خواستار حمله به مسجد الاقصی در روز عرفه شده اند.


مرکز شبکه فلسطینیان در قدس اشغالی در یک پیام توئیتری در این زمینه نوشت: ما از مردم می خواهیم که در روز عرفه به مسجدالاقصی بروند و حضور گسترده در آنجا داشته باشند تا حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی را دفع کنند.


گروه های شهرک نشین اسرائیلی با پشتیبانی نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی، الگویی برای حمله به مسجد الاقصی و همچنین ایجاد محدودیت برای نمازگزاران مسلمان در روزهای مقدس دارند و این اقدام را آخرین بار در ماه می در تعطیلات عید سعید فطر بعد از ماه مبارک رمضان انجام دادند.


طی چند روز گذشته نیز شهرک نشینان در اقدامی که تحریک آمیز و غیرمعمول توصیف شده است  به بیش از یک منطقه در داخل محوطه الاقصی حمله کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران