رژیم صهیونیستی دارایی‌ تشکیلات خودگردان را بلوکه کرد رژیم صهیونیستی دارایی‌ تشکیلات خودگردان را بلوکه کرد رژیم صهیونیستی دارایی‌ تشکیلات خودگردان را بلوکه کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رژیم صهیونیستی دارایی‌ تشکیلات خودگردان را بلوکه کرد رژیم صهیونیستی دارایی‌ تشکیلات خودگردان را بلوکه کرد رژیم صهیونیستی دارایی‌ تشکیلات خودگردان را بلوکه کرد رژیم صهیونیستی دارایی‌ تشکیلات خودگردان را بلوکه کرد رژیم صهیونیستی دارایی‌ تشکیلات خودگردان را بلوکه کرد

رژیم صهیونیستی دارایی‌ تشکیلات خودگردان را بلوکه کرد

رژیم صهیونیستی به بهانه پرداخت کمک‌های مالی تشکیلات خودگردان فلسطین به خانواده‌های شهدا، دارایی‌های این تشکیلات را بلوکه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (20 تیرماه)  اعلام کرد: در راستای اعمال مجازات‌ علیه تشکیلات خودگردان به دلیل پرداخت کمک‌های مالی به خانواده‌های شهدای فلسطین، دارایی‌های این تشکیلات را بلوکه کرده است.


این دارایی‌ها معادل ۱۸۳ میلیون دلار در سال است که گفته می‌شود تشکیلات خودگردان در سال ۲۰۲۰ میلادی همین مبلغ را به خانواده‌های شهدای فلسطین پرداخت کرده است.


بنابر گزارش شبکه الجزیره، رژیم صهیونیستی هر ماه حدود ۱۹۰ میلیون دلار درآمدهای مالیاتی از کالاهای ارسالی به بازارهای فلسطین که از بنادر رژیم صهیونیستی منتقل می‌شود، دریافت می‌کند و سپس آن را به تشکیلات خودگردان فلسطین تحویل می‌دهد.


رژیم صهیونیستی فوریه ۲۰۱۹ نیز اعلام کرد که ماهیانه حدود ۱۰ میلیون دلار از دارایی‌های ویژه تشکیلات خودگردان فلسطین را بلوکه می‌کند و دلیل آن را پرداخت این مبالغ به خانواده‌های اسرای فلسطینی عنوان کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران