اقدام شهرداری کربلا برای رفع موانع بصری اطراف بین‌الحرمین اقدام شهرداری کربلا برای رفع موانع بصری اطراف بین‌الحرمین اقدام شهرداری کربلا برای رفع موانع بصری اطراف بین‌الحرمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اقدام شهرداری کربلا برای رفع موانع بصری اطراف بین‌الحرمین اقدام شهرداری کربلا برای رفع موانع بصری اطراف بین‌الحرمین اقدام شهرداری کربلا برای رفع موانع بصری اطراف بین‌الحرمین اقدام شهرداری کربلا برای رفع موانع بصری اطراف بین‌الحرمین اقدام شهرداری کربلا برای رفع موانع بصری اطراف بین‌الحرمین

اقدام شهرداری کربلا برای رفع موانع بصری اطراف بین‌الحرمین

استانداری کربلا اعلام کرد: موانع بصری و همه تخلفات در مناطق اطراف منطقه بین‌الحرمین در مرکز کربلا را اصلاح می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج  به نقل از مستقله، استانداری کربلا اعلام کرد: درصدد برچیدن همه موانع بصری و همه تخلفات در مناطق اطراف منطقه بین‌الحرمین در مرکز کربلاست.


عبیر سلیم ناصر، شهردار کربلا گفت: بسیاری از هتل‌هایی که بر خلاف قوانین و برخلاف ضوابط شهری کربلا ساخته شده اند باید اصلاح شود.


وی گفت: طبق قانون کسی حق ساختن ساختمانی که مانع از دیده شدن مراقد مطهر بشود ندارد و برای همین به ساختمان‌هایی که بیش از ۹ طبقه هستند ۱۰ روز مهلت داده شده که طبقات بالاتر را تخریب کنند.


ناصر گفت که دست‌کم ۶ ساختمان متخلف شناسایی شده‌اند که به آنها اخطار داده شده و اگر تا ۱۰ روز آینده خودشان دست به تخریب این ساختمان‌ها نزنند شهرداری مستقیما وارد عمل خواهد شد.


به گفته این مقام در استان کربلا، در مناطق دور از بین‌الحرمین وجود ساختمان‌های بلندمرتبه بلا مانع است اما در اطراف این منطقه باید ضوابط شهری رعایت و موانع بصری برچیده شود.




نظرات کاربران