مسجدالنبی؛ میزبان روزه‌داران در دهه اول ذی الحجه مسجدالنبی؛ میزبان روزه‌داران در دهه اول ذی الحجه مسجدالنبی؛ میزبان روزه‌داران در دهه اول ذی الحجه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسجدالنبی؛ میزبان روزه‌داران در دهه اول ذی الحجه مسجدالنبی؛ میزبان روزه‌داران در دهه اول ذی الحجه مسجدالنبی؛ میزبان روزه‌داران در دهه اول ذی الحجه مسجدالنبی؛ میزبان روزه‌داران در دهه اول ذی الحجه مسجدالنبی؛ میزبان روزه‌داران در دهه اول ذی الحجه

مسجدالنبی؛ میزبان روزه‌داران در دهه اول ذی الحجه

ریاست عمومی امور مسجدالنبی(ص) از توزیع روزانه ۱۳ هزار وعده افطاری و ۵۰ هزار بطری آب زمزم میان زائران و روزه‌داران دهه اول ذی‌الحجه در این مکان شریف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از المواطن، ریاست عمومی امور مسجدالنبی(ص) اعلام کرد: در ایام دهه اول ماه ذی الحجه با مشارکت تعدادی از نهادهای خیریه در مدینه منوره  هر شب ۱۳ هزار وعده افطار در بین روزه‌داران و زائران مسجدالنبی توزیع می‌شود.


این وعده‌های افطار شامل یک پاکت شیر، یک بطری آب، لقمه، خرما، آجیل و دستمال‌های معطر در بسته‌های ویژه‌ای قرار داده شده و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا توزیع می‌شود.


همچنین روزانه ۵۰ هزار بطری آب زمزم نیز از سوی ریاست کل امور مسجدالنبی برای زائران تأمین شده است. این بطری‌های آب در کارخانه انبار خیریه در مدینه منوره برای خدمت به زائران پر می‌شود. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران