تصمیم هند برای تخریب ۵۰۰ مسجد در کشمیر تصمیم هند برای تخریب ۵۰۰ مسجد در کشمیر تصمیم هند برای تخریب ۵۰۰ مسجد در کشمیر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تصمیم هند برای تخریب ۵۰۰ مسجد در کشمیر تصمیم هند برای تخریب ۵۰۰ مسجد در کشمیر تصمیم هند برای تخریب ۵۰۰ مسجد در کشمیر تصمیم هند برای تخریب ۵۰۰ مسجد در کشمیر تصمیم هند برای تخریب ۵۰۰ مسجد در کشمیر

تصمیم هند برای تخریب ۵۰۰ مسجد در کشمیر

رئیس سازمان صلح و فرهنگ پاکستان اعلام کرد که هند در حال تخریب ۵۰۰ مسجد در کشمیر اشغالی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از « thenews»، مشعل حسین مولیک ، رئیس سازمان صلح و فرهنگ پاکستان اعلام کرد: هند در حال تخریب 500 مسجد در کشمیر اشغالی است.


وی در سخنرانی در سمینار برگزار شده از سوی دانشگاه «جی سی» لاهور گفت: مساجدی که قرار است تخریب شوند از قبلاً مشخص شده اند و برنامه هایی برای ساخت معابد در زمین این مساجد در جامو و کشمیر وجود دارد.


پروفسور دکتر اصغر زیدی معاون دانشگاه جی سی لاهور ریاست این سمینار را بر عهده داشت و محمد ذوالقرنین ، نماینده سابق پاکستان در سازمان ملل و ریحانا حسین موللیک ، مادر مشعل موللیک  نیز در این سمینار سخنرانی کردند.


پروفسور زیدی در این مراسم گفت که دانشگاه جی سی قرار است ماه آینده میزبان بزرگترین اجلاس انجمن های دانشجویی کشور باشد و موضوع کشمیر محور بررسی های آن خواهد بود.


چندی پیش رئیس کمیته پارلمانی پاکستان در امور کشمیر از سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل خواست تا یک کمیته حقیقت یاب برای تحقیق در مورد خشونت علیه مسلمانان و نجات مساجد کشمیر راه اندازی کنند.


شهریار افریدی در این باره گفت: میزان خشونت هایی که بر اساس دین و اعتقادات افراد علیه آنها در کشمیر انجام می شود در حال افزایش است و باید یک کمیته حقیقت یاب برای رسیدگی به این موارد از سوی سازمان های بین المللی تشکیل شود.




نظرات کاربران