آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین شد آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین شد آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین شد آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین شد آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین شد آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین شد آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین شد

آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین شد

رهبر شیعیان بحرین خواستار آزادی زندانیان سیاسی از زندان‌های رژیم آل خلیفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از رژیم آل خلیفه خواست که زندانیان سیاسی را آزاد کند.


شیخ عیسی قاسم در بیانیه‌ای گفت: بسیاری از حقوق مردمی ضایع شده در کشور وجود دارد که احقاق این حقوق قابل به تعویق افتادن نیست و برای احقاق این حقوق نمی‌توان منتظر آمادگی مجلس ماند.


بیانیه آیت الله قاسم در حالی صادر شده است که وضعیت شماری از بازداشت شدگان و زندانیان سیاسی در بحرین پیچیده شده و سرکوب معارضان از سوی رژیم آل خلیفه شدت گرفته است.


بحرین از سال 2011 میلادی درگیر موج بیداری اسلامی است. مردم این کشور برای مقابله با اقدامات مستبدانه و وابسته آل خلیفه دست به اعتراض زدند اما نتیجه این روند دستگیری، زندان، شکنجه و اعدام برای آزادی خواهانی بود که همچنان در صحنه نبرد حضور دارند.


رژیم آل خلیفه تلاش دارد به پشتوانه نظامیان عربستان و حمایت غرب هرگونه مخالفت را از بین ببرد تا بتواند در عصر نظام های مردم سالاری و حاکمیت ملت‌ها، ساختار منسوخ پادشاهی خود را حفظ کند ، ولی به نظر می‌رسد رویکرد آل خلیفه در مقابله با جریان اعتراضی داخلی تنها سرعت فروپاشی این نظام را تسریع می‌کند.




نظرات کاربران