یمن محروم کردن جهان اسلام از مراسم حج توسط عربستان را تاسف بار خواند یمن محروم کردن جهان اسلام از مراسم حج توسط عربستان را تاسف بار خواند یمن محروم کردن جهان اسلام از مراسم حج توسط عربستان را تاسف بار خواند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یمن محروم کردن جهان اسلام از مراسم حج توسط عربستان را تاسف بار خواند یمن محروم کردن جهان اسلام از مراسم حج توسط عربستان را تاسف بار خواند یمن محروم کردن جهان اسلام از مراسم حج توسط عربستان را تاسف بار خواند یمن محروم کردن جهان اسلام از مراسم حج توسط عربستان را تاسف بار خواند یمن محروم کردن جهان اسلام از مراسم حج توسط عربستان را تاسف بار خواند

یمن محروم کردن جهان اسلام از مراسم حج توسط عربستان را تاسف بار خواند

دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: باعث تأسف است عربستان برای دومین سال پیاپی، جهان اسلام را از حج محروم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دوشنبه شب (28 تیرماه) در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: آنچه رژیم سعودی انجام داده تجاوزی آشکار به اصل فریضه حج است که خداوند می خواهد فریضه ای اسلامی و جهانی باشد.


وی جلوگیری از انجام فریضه حج را مخالفت صریح با مبانی قرآن و جنایتی بزرگ دانست و افزود: این موضوع نقش تخریبی رژیم سعودی علیه امت اسلامی را نشان میدهد.


الحوثی با بیان اینکه رژیم منحرف سعودی، حرمت اماکن مقدس و حرمت حج را که رکنی عظیم از ارکان اسلام است نگه نمی‌دارد.گفت: عید امسال در شرایط  دشوار و چالش های بزرگ و حوادث عظیمی که امت اسلام از آن رنج  می برد، فرا می رسد.


وی افزود: این گونه اقدام های ریاض در راستای خدمت‌ به دشمنان امت اسلام است و با نظارت آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد.


الحوثی گفت: عربستان بدترین جنایات را علیه ملت یمن مرتکب می‌شود و اجازه نمی‌دهد دارو، غذا،  فرآورده‌های نفتی و نیازهای روزمره وارد کشور شود.


رهبر انصارالله یمن افزود: نظام سعودی و امارات و کسانی که با این کشورها همراه هستند با توطئه علیه ملت‌های فلسطین، سوریه و عراق و سایر کشورها به دشمنان امت اسلام کمک می‌کنند.


وی با تجلیل از پیروزی های بزرگ در استان البیضاء و دیگر جبهه های نبرد گفت: پیروزی نیروهای یمن در استان البیضاء و سایر مناطق عملیاتی، گواه روشنی بر نتایج عظیم صبر، فداکاری و مسئولیت پذیری است.


الحوثی از مردم یمن خواست با کمک های مالی و انسانی خود به جبهه های نبرد و مقابله با متجاوزان ادامه دهند. متجاوزانی که به گفته وی علاوه بر کشتار، ویرانی و تخریب یمن همچنان به محاصره، گرسنگی دادن مردم و نقض قوانین ادامه می دهند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران