مراسم قرائت دعای عرفه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد

زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در روز عرفه، نمایش باشکوهی از بندگی و تقرب به ذات اقدس ربوبی را به اجرا گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،  زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در روز عرفه، نمایش باشکوهی از بندگی و تقرب به ذات اقدس ربوبی را به اجرا گذاشتند و همنوا با راز و نیاز امام حسین(ع) در این روز، دستان نیاز خود را به سوی آستان بی نیاز پروردگار بلند کردند.


مراسم دعای عرفه همزمان به یاد شهدای منا و مکه از سوی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت همزمان با نهم ذی‌الحجه و روز شهادت مسلم بن عقیل سفیر امام حسین (ع) به شهر کوفه، همچون سالهای گذشته در بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.


براساس این گزارش، زائران، مجاوران و خادمان این حرم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این مراسم شرکت کردند.


حجت الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت، نیز به همراه معاونین خود در این مراسم معنوی شرکت کرده و همنوا با سایر زائران و مجاوران سیدالکریم (ع) این دعای معنوی و دلدادگی به رب جلیل را زمزمه کردند.


| شناسه مطلب: 107460







نظرات کاربران