دریافت ۹ هزار اثر از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) دریافت ۹ هزار اثر از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) دریافت ۹ هزار اثر از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دریافت ۹ هزار اثر از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) دریافت ۹ هزار اثر از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) دریافت ۹ هزار اثر از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) دریافت ۹ هزار اثر از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) دریافت ۹ هزار اثر از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)

دریافت ۹ هزار اثر از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: در نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، بیش از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای از رسانه‌های مختلف و همچنین فعالان فضای مجازی، شرکت کردند و حدود ۹۰۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به‌نقل از آستان‌نیوز، مهدی خیرجو، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) که امروز پنج شنبه(۳۱ تیرماه) ، در سالن همایش‌های تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، عملکرد این جشنواره را مطلوب و موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد.


وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در دوره شیوع کرونا، به‌دلیل ایجاد برخی محدودیت‌ها در کشور، فعالیت‌های حوزه رسانه نیز مانند بسیاری از عرصه‌های دیگر کاهش یافت و برنامه‌های مناسبتی به‌شکل سابق برگزار نشد، با این وجود، استقبال از نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، در خور توجه بود و اعضای هیات انتخاب و داوران، در بازه زمانی کوتاه حدود این ۹۰۰۰ اثر را ارزیابی و بررسی کردند که کاری جهادی بود.


وی در ادامه به تلاش‌های رسانه‌ای صورت گرفته در ماه‌های اخیر، برای حفظ ارتباط مردم با حرم مطهر رضوی، با وجود محدودیت‌های کرونایی، اشاره و عنوان کرد: در این دوره، یکی از ویژگی‌های بارز حوزه رسانه، فراهم آوردن شرایط برقراری ارتباط عاشقان و دلدادگان اهل‌بیت(ع)، با مضجع نورانی ثامن الحجج(ع) بود که در همین راستا، روزانه ۵ ساعت برنامه از شبکه‌های مختلف با همکاری معاونت برون مرزی روی آنتن رفت.


خیرجو همچنین به فعالیت‌های رسانه‌ای آستان قدس رضوی، در دو سال اخیر اشاره و کرد و گفت: پخش زنده ۲۲۷ هزار دقیقه برنامه از شبکه‌های مختلف رسانه ملی، تولید بیش از ۱۳۰۰ برنامه افزون بر ۴۰۰۰ دقیقه، برقراری ارتباط با حدود ۳۰ شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای عربی، انگلیسی، اردو، آذری زبان،۳۵۰ میلیون بازدیدکننده از محتواهای صفحات مجازی آستان قدس رضوی و... از جمله این فعالیت‌ها و دستاوردها بوده است.


رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: طی یک سال اخیر، علاوه بر افتتاح استودیوهای صحن انقلاب، اقداماتی دیگر نیز در حوزه زیرساخت‌های مورد نیاز صورت گرفت، تا بستر ارائه خدمت رسانه‌ای به همه دلدادگان حضرت رضا(ع) در نقاط مختلف ایران و جهان گسترش یابد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران