پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین رضوانی

در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین رضوانی، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین رضوانی، پیام تسلیتی به همین مناسبت صادر کرد.


بسم الله الرحمان الرحیم 
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ


اطلاع یافتم فاضل متعهد، استاد وارسته، خادم متواضع رزمندگان دفاع مقدّس و ضیوف الرحمان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین رضوانی دعوت حق را لبیک گفت.


ایشان که در حوزه های علمیه، استادی دلسوز و در شکل گیری انقلاب اسلامی، مبلغی مُخلص و در دوران دفاع مقدّس، حوزه نمایندگی حضرت امام راحل(ره) را در سپاه چند استان ایثارگرانه عهده دار بود، پس از دفاع مقدّس، سالها در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظّم رهبری در مدینه منوّره به ضیوف الرحمان و زائران پیامبر رحمت، فاطمه اطهر و ائمه مظلوم بقیع علیهم صلوات الله کریمانه خدمت کردند.


اینجانب از نزدیک شاهد تلاش و خدمت متواضعانه وی به نظام و جامعه اسلامی بوده ام، ارتحال ایشان را به امام عصر ارواحنا فداه، مقام معظّم رهبری و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه، دوستان و همکاران، بازماندگان بویژه خانواده محترمه و فرزندانشان تسلیت عرض می کنم و برای آنان صبر و برای آن مرحوم علوّ منزلت از خداوند رئوف خواستارم.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت 
سید عبدالفتاح نواب


 


| شناسه مطلب: 107508




تسلیت نواب



نظرات کاربران