جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید

جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید

یک جوان 17 ساله فلسطینی که حدود دو ماه پیش به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در کرانه باختری زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، شهادت «یوسف نواف محارب» (۱۷ ساله) از شهر «عبوین» در شمال رام‌الله صبح امروز دوشنبه(4 مرداد ماه) اعلام شد.


بر اساس گزارش خبرگزاری «وفا»، یوسف حدود دو ماه پیش در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست  از ناحیه گردن زخمی و دچار آسیب نخاعی شده بود.


هفته گذشته نیز یک فلسطینی به نام «عبده یوسف الخطیب التمیمی»  از اردوگاه «شعفاط» در کرانه باختری به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.


سازمان‌های ویژگی رسیدگی به امور اسرای فلسطینی بر اساس شهادت‌های جمع‌آوری شده از خانواده الخطیب و دیگر زندانیان فلسطینی به این نتیجه رسیدند که وی با کابل برق و ضرب و شتم شدید شکنجه شده بود .


حملات مکرر نظامیان صهیونیست، ایست بازرسی‌های طولانی، تصاحب زمین‌ و خانه و محله و در یک کلام «آپارتاید»، توصیف وضعیتی است که فلسطینی‌ها در کرانه باختری با آن مواجه هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران