واکنش جنبش جهانی دفاع از کودکان به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطین واکنش جنبش جهانی دفاع از کودکان به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطین واکنش جنبش جهانی دفاع از کودکان به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکنش جنبش جهانی دفاع از کودکان به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطین واکنش جنبش جهانی دفاع از کودکان به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطین واکنش جنبش جهانی دفاع از کودکان به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطین واکنش جنبش جهانی دفاع از کودکان به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطین واکنش جنبش جهانی دفاع از کودکان به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطین

واکنش جنبش جهانی دفاع از کودکان به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطین

جنبش جهانی دفاع از کودکان، رژیم اشغالگرصهیونیستی را به حمله عمدی علیه کودکان فلسطینی متهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در بیانیه این جنبش آمده است که محمد التمیمی یکی از این کودکان توسط نیروهای رژیم صهیونیستی از فاصله چند متری مورد حمله قرار گرفت و براثر اصابت تیر به کمرش به شهادت رسید.


کودک دیگری به نام محمد علامی نیز در شهرک بیت امر در نزدیکی الخلیل به همین شیوه مورد حمله نظامیان صهیونیستی قرار گرفته و جان خود را از دست داد.


در این بیانیه آمده، طی سال 2021 میلادی، 11 کودک فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر اسرائیل به شهادت رسیده اند که بیان کننده جنایت های جنگی بدون بازدارنده تل آویو است.


از آغاز سال جاری 11 کودک فلسطینی به همین شیوه با گلوله های رژیم صهیونیستی از دنیا رفته اند. این آمار جنبش جهانی دفاع از کودکان را بر آن داشت تا ناقوس خطر را خطاب به نهادهای بین المللی به صدا درآورد که صرفا نقش تماشاگر جنایت های رژیم صهیونیستی را ایفا می کنند.


نهادهای بین المللی طی سال های گذشته صدها مورد تجاوز به کودکان فلسطینی را ثبت کردند که شامل کشته و مجروح شدن و دستگیری آنها می شود.


این اقدامات رژیم اشغالگر که در زمره جنایت های جنگی به شمار می رود، نیازمند اراده سیاسی است تا  پرونده آن به دادگاه های جنایی بین المللی راه یابد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران