واکسیناسیون عراقی‌ها در حرم امامین جوادین (ع) واکسیناسیون عراقی‌ها در حرم امامین جوادین (ع) واکسیناسیون عراقی‌ها در حرم امامین جوادین (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکسیناسیون عراقی‌ها در حرم امامین جوادین (ع) واکسیناسیون عراقی‌ها در حرم امامین جوادین (ع) واکسیناسیون عراقی‌ها در حرم امامین جوادین (ع) واکسیناسیون عراقی‌ها در حرم امامین جوادین (ع) واکسیناسیون عراقی‌ها در حرم امامین جوادین (ع)

واکسیناسیون عراقی‌ها در حرم امامین جوادین (ع)

با افزایش تمایل شهروندان عراقی به انجام واکسیناسیون کرونا، متولیان حرم امامین جوادین (ع) در کاظمین بخشی از حرم را برای این منظور اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، با افزایش شیوع کرونا در کشور عراق، بسیاری از مردم این کشور که پیش از این تمایلی به تزریق واکسن کرونا نداشتند، برای دریافت نوبت واکسن و تزریق آن صف بستند.


بر همین اساس، حرم امامین جوادین (ع) در کاظمین به منظور رفاه حال شهروندان عراقی بخشی از فضای حرم را به محل تزریق واکسن کرونا اختصاص داده است و مردم با مراجعه به این مکان می‌توانند نوبت واکسن دریافت کرده و حتی همان روز واکسن کرونا را تزریق کنند.


در فضای اختصاص شده در حرم امامین جوادین (ع) برای تزریق واکسن کرونا، روزانه امکان تزریق این واکسن به بیش از یک هزار نفر وجود دارد.


وزارت بهداشت عراق در روزهای اخیر از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا خبر داده است و بر اساس آمار منتشر شده از سوی این وزارتخانه، در روز گذشته حدود ۱۰ هزار نفر به تعداد مبتلایان کرونا افزوده شده است و حدود ۷۰ نفر بر اثر این ویروس جان باختند.




نظرات کاربران