تهدید مقاومت، تخلیه شیخ جراح را به تعویق انداخت تهدید مقاومت، تخلیه شیخ جراح را به تعویق انداخت تهدید مقاومت، تخلیه شیخ جراح را به تعویق انداخت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تهدید مقاومت، تخلیه شیخ جراح را به تعویق انداخت تهدید مقاومت، تخلیه شیخ جراح را به تعویق انداخت تهدید مقاومت، تخلیه شیخ جراح را به تعویق انداخت تهدید مقاومت، تخلیه شیخ جراح را به تعویق انداخت تهدید مقاومت، تخلیه شیخ جراح را به تعویق انداخت

تهدید مقاومت، تخلیه شیخ جراح را به تعویق انداخت

تهدید مقاومت، تخلیه شیخ جراح را به تعویق انداخت

مقاومت فلسطین مجددا رژیم صهیونیستی را وادار کرد تخلیه محله شیخ جراح را به تعویق بیندازد.


به گزارش «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، روزنامه الاخبار لبنان روز سه شنبه (12 مرداد ماه) اعلام کرد که تهدید مقاومت فلسطین موجب شد تا دادگاه عالی رژیم صهیونیستی صدور حکم تخلیه خانه‌های فلسطینیان در محله شیخ جراح در قدس اشغالی را به تعویق بیندازد.


این روزنامه به نقل از برخی منابع در مقاومت اعلام کرد: مقاومت فلسطین در غزه پیام شدیداللحنی از طریق مصر برای رژیم صهیونیستی ارسال و اعلام کرده که به دقت اوضاع در قدس به ویژه محله شیخ جراح را تحت نظر دارد و در صورتی که این رژیم بخواهد خطوط قرمز را زیرپا بگذارد، همانند چند ماه پیش که نبرد شمشیر قدس آغاز شد، اوضاع را بهم خواهد زد.


 به گفته این روزنامه، گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه تهدید کرده‌اند که در صورت صدور حکم تخلیه خانه‌های ساکنان محله شیخ جراح، حملات راکتی به شهرها و مناطق صهیونیست‌نشین را ازسرخواهند گرفت.


مصر نیز در واکنش به این تهدیدات اعلام کرده که رژیم صهیونیستی به این کشور ابلاغ کرده است که در تلاش برای کاهش تنش و درگیری‌ها در قدس خواهد بود.


دادگاه عالی رژیم صهیونیستی نهایتا در جلسه روز گذشته صدور حکم تخلیه خانه‌های 4 خانواده فلسطینی در محله شیخ جراح را به وقتی دیگر موکول کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران