حجت الاسلام قمی: تعظیم شعائر حسینی، تضمین کننده حیات و حرکت مکتب است حجت الاسلام قمی: تعظیم شعائر حسینی، تضمین کننده حیات و حرکت مکتب است حجت الاسلام قمی: تعظیم شعائر حسینی، تضمین کننده حیات و حرکت مکتب است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام قمی: تعظیم شعائر حسینی، تضمین کننده حیات و حرکت مکتب است حجت الاسلام قمی: تعظیم شعائر حسینی، تضمین کننده حیات و حرکت مکتب است حجت الاسلام قمی: تعظیم شعائر حسینی، تضمین کننده حیات و حرکت مکتب است حجت الاسلام قمی: تعظیم شعائر حسینی، تضمین کننده حیات و حرکت مکتب است حجت الاسلام قمی: تعظیم شعائر حسینی، تضمین کننده حیات و حرکت مکتب است

حجت الاسلام قمی: تعظیم شعائر حسینی، تضمین کننده حیات و حرکت مکتب است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نیازهای مردم، جامعه و انقلاب مسئله ما است و راهنمای ما نیز رهبری هستند، گفت: چند سال است که ایشان تاکید می‌کنند به موضوع خانواده بپردازید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسنی حج، دهمین همایش سالروز قشر بسیج مداحان با حضور سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، یوسف ارجونی  ریاست سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی، برادر شهید والامقام کراماتی شهید شاخص قشر بسیج مداحان سال ۱۴۰۰ از استان بوشهر و با حضور جمعی از مداحان و پیشکسوتان جامعه ستایشگری در محل سالن جلسات رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.


حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم اظهارداشت: در بسیج مداحان و نهادهای انقلابی و مکتبی که در حوزه اقامه عزای حسینی و تعظیم شعائر حسینی خادم هستند و زحمت می‌کشند، یک انسجام و یکپارچگی بین عزاداران سیدالشهدا وجود دارد که به آن افتخار می‌کنیم. تعظیم شعائر حسینی، تضمین کننده حیات و حرکت مکتب است.


وی افزود: تعظیم شعائر حسینی و برکات آن، قرن‌ها جلوی چشم‌های ما است و نسل به نسل، ما در پناه سیدالشهدا به جلو آمدیم.


حجت‌الاسلام قمی اظهار داشت: یک زمانی منزل آقای حسن‌زاده آملی بودیم و یکی از طلاب از ایشان پرسیدند که تکلیف ما در حوزه اجتماعی و سیاسی چیست؟ پاسخ دادند، «ساده است، چشمانتان را به لبان مقام معظم رهبری بدوزید». نیازهای مردم، جامعه، انقلاب مسئله ما است و راهنمای ما نیز رهبری هستند. چند سال است که ایشان تاکید می‌کنند به موضوع خانواده بپردازید.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمنان بشریت بر موضوع خانواده تمرکز کردند و در کشورمان نیز سرمایه‌گذاری تبلیغاتی‌ خود را افزایش دادند، از این رو هرچه که ضرورت جامعه است باید به آن بپردازیم.


سردار قریشی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم گفت: در عصر ما، انقلاب اسلامی از عزاداری امام حسین و محرم و عاشورا ریشه گرفت. قیام ۱۵ خرداد که آغاز حقیقی انقلاب اسلامی است در محرم اتفاق افتاد. تظاهرات بزرگ انقلاب در سال ۵۷ در ایام محرم بود.


وی ادامه داد: در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، محرم و صفر تقویت کننده روحیه رزمندگان بود. ما همه پیروزی‌ها را که در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، در مقابله با داعش و در جبهه مقاومت، به برکت اندیشه حسینی و برگرفته از نهضت عاشورای حسینی به دست آورده‌ایم.


قریشی همچنین گفت: در حقیقت بهتر است که بگوییم این امام حسین (ع) و حسینیه‌ها بودند که انقلاب اسلامی و اسلام را در مقابل تهاجم اموی‌ها، سفیانی‌ها، عباسی‌ها و حتی مغول‌ها تا دوران صدام و ترامپ و بعد از آن نیز حفظ کرده و حفظ خواهند کرد.


جانشین فرمانده سازمان بسیج افزود:


یوسف ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی نیز در این مراسم اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای طی سال‌های اخیر در مباحث خانواده و فرزندآوری نکاتی را به جامعه ستایشگری اشاره داشتند و به اهمیت این موضوعات در جامعه می‌پردازند. همین فرمایشات و بیانات رهبری به مداحان، برای دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، طوری باعث هراس شده که با تمام رسانه های خود مثل همین شبکه اینترنشنال پا به میدان جنگ گذاشته و با ایجاد عملیات روانی صحنه را پر کنند و هر بار جنگ نرم دیگری را رقم بزنند که این خود گواهی ترس از نفوذ کلمه توسط جامعه ستایشگری است.


 وی گفت : رسانه‌های غربی همیشه می‌خواهند با ایجاد و القاء موج بدبینی و ناامیدی در جامعه با تمام توان دشمنی خود را به نمایش بگذارند که الحمدالله به برکت اهل بیت علیهم‌السلام هیچ‌کدام نتوانستند به مقاصد شوم خود دست پیدا کرده و مردم حسینی را از پای منبرها و هیأت‌ها دور کنند.


در این مراسم از خانواده شهید شاخص سال ۱۴۰۰، شهید عبدالهادی موسوی کراماتی از استان بوشهر تجلیل شد. همچنین از کتاب «منبر نخل» که به شهید میثم تمار و شهدای شاخص مداح می‌پردازد، رونمایی شد.




نظرات کاربران