بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) و اسلام پژوه مسیحی لبنانی بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) و اسلام پژوه مسیحی لبنانی بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) و اسلام پژوه مسیحی لبنانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) و اسلام پژوه مسیحی لبنانی بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) و اسلام پژوه مسیحی لبنانی بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) و اسلام پژوه مسیحی لبنانی بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) و اسلام پژوه مسیحی لبنانی بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) و اسلام پژوه مسیحی لبنانی

بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) و اسلام پژوه مسیحی لبنانی

رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان به مناسبت زاد روز میشل کعدی، اندیشمند، نویسنده و ادیب مسیحی و به منظور تجلیل از شخصیت و آثار این نویسنده لبنانی، مراسمی را با عنوان «مریدِ خوبان» به صورت حضوری و مجازی برگزار کرد.

به گزارش پایگاع اطلاع رسانی حج، به همت رایزنی فرهنگی ایران در لبنان، نشست «مریدِ خوبان» به منظور پاسداشت و تجلیل از شخصیت و آثار «میشل کعدی»، اندیشمند، نویسنده و ادیب مسیحی به صورت مجازی در بیروت با حضور اندیشمندانی از ایران و لبنان برگزار شد.


میشل کعدی برای مسیحیان راهب، زاهد و قدیس است و برای برادران مسلمانمان یک فقیه و ادیب عاشق امام علی (ع)، که اندیشه حضرت را ترویج کرد و به گوش جهانیان رساند.


میشل کعدی آثار جاودان و ارزشمندی در ستایش اهل بیت(ع) دارد و این نویسنده مسیحی، ۱۲ جلد کتاب درباره سیره ائمه معصومین تألیف کرده است.


این نشست در صفحه فیسبوک رایزنی فرهنگی ایران در بیروت، به صورت زنده پخش شد و علاقه مندان از طریق تلفن همراه نیز  با مراجعه به لینک «http://twitter.com/uunionnews» می توانستند از بخش‌های مختلف آن بهره‌مند شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران