آماده شدن دو طرح امنیتی و بهداشتی نجف ویژه عاشورا و اربعین آماده شدن دو طرح امنیتی و بهداشتی نجف ویژه عاشورا و اربعین آماده شدن دو طرح امنیتی و بهداشتی نجف ویژه عاشورا و اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آماده شدن دو طرح امنیتی و بهداشتی نجف ویژه عاشورا و اربعین آماده شدن دو طرح امنیتی و بهداشتی نجف ویژه عاشورا و اربعین آماده شدن دو طرح امنیتی و بهداشتی نجف ویژه عاشورا و اربعین آماده شدن دو طرح امنیتی و بهداشتی نجف ویژه عاشورا و اربعین آماده شدن دو طرح امنیتی و بهداشتی نجف ویژه عاشورا و اربعین

آماده شدن دو طرح امنیتی و بهداشتی نجف ویژه عاشورا و اربعین

استاندار نجف اشرف از آماده بودن دو طرح امنیتی و بهداشتی ویژه ماه‌های محرم و صفر در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مقامات محلی در استان نجف اشرف از تکمیل آمادگی‌های این استان برای استقبال از ماه محرم و اجرای دو طرح امنیتی و بهداشتی ویژه عاشورا و اربعین سیدالشهداء خبر دادند.


لؤی الیاسری، استاندار نجف اشرف گفت: استانداری همه آمادگی‌ها برای برپایی مراسم سالروز شهادت امام حسین(ع) را تدارک دیده که شامل دو طرح امنیتی و بهداشتی است.


وی افزود: طرح بهداشتی شامل شیوه برخورد با ویروس کروناست که خطر آن کم‌تر از تروریسم نیست؛ از همین رو تلاش کردیم که تیم‌های پزشکی و بهداشتی و همچنین طرف‌های امنیتی برای رصد هر گونه تخطی از شیوه‌نامه‌های کمیته ملی بهداشت و سلامت آماده بوده و نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی اطمینان حاصل کرده و متخلفان پاسخگو باشند.


استاندار نجف گفت: در خصوص طرح امنیتی، علاوه بر عملیات پیبشگیرانه برای پیگرد افراد تحت تعقیب، استان را به چند حوزه امنیتی تقسیم کردیم.


وی افزود: مناطق صحرایی و صحرای نجف طی همکاری با واحدهای ارتش و الحشد الشعبی کاملاً ایمن خواهد بود. نیروهای الحشد الشعبی نقش بزرگی در طرح امنیتی ویژه نجف به خصوص در تسلط بر مناطق صحرایی استان دارند.


سرتیپ فائق الفتلاوی، رئیس پلیس نجف هم از حضور تمام واحدهای امنیتی استان در طرح امنیتی ویژه عاشورا خبر داد و گفت: آنها در اوج آمادگی برای مقابله با هر خطر و شکاف امنیتی در استان هستند و واحدهای امنیتی در حال حاضر در هفت منطقه مشخص در طرح، توزیع شده‌اند.


الفتلاوی گفت: از جمله مأموریت نیروهای امنیتی تأمین امنیت و حفاظت از موکب‌های حسینی است که در ۱۰ روز نخست از ماه مبارک رمضان در مرکز بخش قدیمی نجف مستقر خواهند شد.


وی تأکید کرد: استان نجف اشرف طبق روال هر سال تمام ظرفیت‌ خود را برای برگزاری ایمن و سالم مراسم سوگواری و عزاداری محرم و صفر به کار می‌بندد.




نظرات کاربران