اسامی کاروان نور اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسامی کاروان نور اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد

اسامی کاروان نور اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد

اسامی کاروان نور اعزامی به اربعین ۱۴۰۰، متشکل از قاریان، مبتهلان و گروه‌های تواشیح اعلام شد.

پس از وقفه‌ای دوساله، کاروان قرآنی نور، امسال مجدداً به کشور عراق جهت اجرای برنامه‌های قرآنی در مسیر پیاده‌روی زوار اربعین اعزام خواهد شد.


اعضای کاروان نور موسم اربعین ۱۴۰۰، متشکل از ۲۰ نفر است که از میان ۲۰۰ داوطلب و ثبت‌نامی برای حضور در این کاروان، انتخاب شده‌اند.


حمیدرضا احمدی‌وفا از تهران، قاسم مقدمی از خوزستان، جواد سلیمانی از خراسان رضوی، مهدی علم‌خواه از قم، محسن زهدی‌علیپور از قم، ابوالفضل چمنی از خراسان رضوی، سیدسعید رحیمی از گلستان، احسان بیات از همدان، رسول دوست‌محمدی از کرمان، مسعود وادی‌پور از تهران، مهدی سیاحی از خوزستان و محمدسعید علم‌خواه (قاری نوجوان) از قم جزو این اسامی هستند.


همچنین گروه تواشیح و هم‌خوانی فلق از استان اصفهان و نجم‌الثاقب از تهران از گروه‌های همراه کاروان نور خواهند بود که به اجرای مراسم متنوع و قطعات و همچنین ابتهال‌خوانی خواهند پرداخت.


یادآور می‌شود، بنابر گفته سیدمحمد موجانی، مسئول کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین صدها برنامه قرآنی اعم از قرائت، ابتهال و تواشیح و قرائت اذان‌گاهی پیش‌بینی شده است که در ۱۰۰ موکب انجام می‌شود. این به غیر از برنامه‌های خودجوش گروه‌هاست که به این تعداد افزوده خواهد شد.




نظرات کاربران