توصیه دبیرکل حزب الله به عزادارن حسینی برای رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه دبیرکل حزب الله به عزادارن حسینی برای رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه دبیرکل حزب الله به عزادارن حسینی برای رعایت پروتکل های بهداشتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه دبیرکل حزب الله به عزادارن حسینی برای رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه دبیرکل حزب الله به عزادارن حسینی برای رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه دبیرکل حزب الله به عزادارن حسینی برای رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه دبیرکل حزب الله به عزادارن حسینی برای رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه دبیرکل حزب الله به عزادارن حسینی برای رعایت پروتکل های بهداشتی

توصیه دبیرکل حزب الله به عزادارن حسینی برای رعایت پروتکل های بهداشتی

دبیرکل حزب الله با تاکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در هیات های عزاداری گفت: افرادی که کرونا دارند یا با مبتلایان در تماس بوده اند به هیچ وجه در این مراسم و مجالس حضور نیابند. پایبندی ما به این مقررات باعث خواهد شد که نعمت عزاداری تداوم داشته باشد و بتوانیم تا آخر این مراسم را برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سید حسن نصرالله دوشنبه شب (18 مرداد ماه) در سخنانی به مناسبت شب اول محرم از عزاداران حسینی خواست هنگام حضور در مراسم عزاداری، تمامی پروتکل ها و توصیه های پزشکی مربوط به مقابله با کرونا از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.


وی ایام سوگواری سالار شهیدان و یاران باوفایش را به مسلمانان جهان تسلیت گفت و شب‌های محرم را از نعمت‌های بزرگ الهی برشمرد و افزود: باید به خاطر آن خداوند را شاکر باشیم.


دبیرکل حزب الله همچنین گفت: همه افراد باید با همکاری و رفتارهای درست، شکر نعمت عزاداری و سلامتی را به جا بیاورند.


وی با تاکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در هیات های عزاداری افزود: افرادی که کرونا دارند یا با مبتلایان در تماس بوده اند به هیچ وجه در این مراسم و مجالس حضور نیابند. پایبندی ما به این مقررات باعث خواهد شد که نعمت عزاداری تداوم داشته باشد و بتوانیم تا آخر این مراسم را برگزار کنیم.


سید حسن نصرالله افزود: مسئولیت شرعی، ما را ملزم می‌کند که در صورت افزایش مبتلایان و نیز به دلیل عدم رعایت مقررات، شاید ناگزیر شویم برخی از مجالس یا اینکه خدای نکرده، همه مراسم را لغو کنیم. بنابراین، شکر این نعمت (عزاداری ایام محرم) علاوه بر زبان، در عمل نیز باید به جا آورده شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران