پیام تبریک سرپرست حجاج ایرانی به مناسبت روز کارمند

سرپرست حجاج ایرانی در پیامی به مناسبت روز کارمند این روز را به همه کارمندان، کارگزاران، خادمان ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی به مناسبت روز کارمند این روز را به همه کارمندان، کارگزاران، خادمان ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه تبریک گفت.


متن پیام بدین شرح است:


باسمه تعالی


رهبرمعظم انقلاب اسلامی: محیط کارمندی، محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است.


 


چهارم شهریورماه، به پاس همت، فداکاری و تلاش مجدانه کارمندان عزیز به نام «روز کارمند» نام‌گذاری شده است. نیرو‌های توانمند، ماهر، خلاق و مسئولیت‌پذیری که با هدف خدمت به مردم و کسب رضای خداوند، بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برعهده دارند.


روز کارمند، روز تقدیر و تجلیل از زحمات و مجاهدت‌های این قشرعظیم و انسان‌های شایسته‌ای است که همت و تلاش‌شان گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.


بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان‌ها زمینه‌‌ساز توسعه و پیشرفت است و در مجموعه بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت نیزهیچ کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در زائران سرزمین وحی و اعتاب مقدسه  بدون همت و همراهی این عزیزان به ثمرنخواهد رسید.


احساس مسئولیت، وظیفه شناسی و رعایت حق الناس از سوی کارمندان عزیز در سنگر خدمت صادقانه و خالصانه به خلق خدا شایسته قدردانی است. بدینوسیله ضمن تبریک این مناسبت، از زحمات بیدریغ همه کارگزاران، خادمان ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه به ویژه تلاش‌های صمیمانه همکاران عزیز تقدیرو تشکر نموده، توفیق روز افزون و سلامتی شما را در خدمت به زائران بیت‌الله الحرام و اهل‌بیت علیهم السلام، از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.


سید عبدالفتاح نواب / نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی


| شناسه مطلب: 107916







نظرات کاربران