کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید

کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید

یک کودک فلسطینی پس از تحمل یک هفته جراحت ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیستی در شرق نوارغزه، به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، یک کودک فلسطینی بدلیل شدت جراحات وارده ناشی از تیراندازی نظامیان اسرائیلی در نوارغزه، به شهادت رسید.


گزارش ها حاکیست «عمر حسن أبو النیل» در جریان تظاهرات هفته گذشته در شرق نوارغزه بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شدت مجروح شده بود.


با افزایش تنش‌ها میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی و همزمان با فرارسیدن پایان ضرب الاجل مقاومت برای صهیونیست‌ها مبنی بر پایان محاصره زمینی، هوایی و آبی غزه، تظاهرات‌ها در شرق نوارغزه (در نزدیکی دیواری مرزی ساخت رژیم اشغالگر) قوت گرفته است.


هفته گذشته یک نظامی صهیونیست در حالی که از منفذی در داخل دیوار مرزی به سوی جوانان فلسطینی معترض در حال تیراندازی کور بود، توسط یکی از معترضان با سلاح گرم هدف گرفته شد. رسانه‌های صهیونیستی و عربی بلافاصله و به طور گسترده خبر هلاکت این نظامی صهیونیست را پوشش دادند.


گفتنی است که درگیری فلسطینیان با رژیم صهیونیستی تنها به نوارغزه ختم نمی‌شود. امروز شنبه (۶ شهریورماه) جوانان خشمگین فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی در حال رویارویی با نظامیان ارتش اشغالگر هستند تاجائیکه ساعاتی پیش نظامیان اسرائیلی به مراسم عروسی در سلوان قدس حمله برده و ضمن ایجاد رعب و وحشت برای میهمانان چند تن را در محل بازجویی کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران