هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی: اجازه تغییر معادلات را نخواهیم داد هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی: اجازه تغییر معادلات را نخواهیم داد هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی: اجازه تغییر معادلات را نخواهیم داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی: اجازه تغییر معادلات را نخواهیم داد هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی: اجازه تغییر معادلات را نخواهیم داد هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی: اجازه تغییر معادلات را نخواهیم داد هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی: اجازه تغییر معادلات را نخواهیم داد هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی: اجازه تغییر معادلات را نخواهیم داد

هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی: اجازه تغییر معادلات را نخواهیم داد

گروه‌های مقاومت در فلسطین در واکنش به بمباران برخی از مواضع مقاومت فلسطین توسط صهیونیست‌ها تصریح کردند: این اقدامات مردم فلسطین را از ادامه مقاومت خود برای کسب حق زندگی همراه با آزادی و کرامت باز نخواهد داشت.

به گزارش العهد، این گروه‌ها به دشمن صهیونیستی هشدار دادند که بر اقدامات تجاوزکارانه خود پافشاری نکند و دست از خونریزی علیه ملت ما بردارد و تأکید کردند که ما اجازه تغییر معادلات و قوانین نبرد را نخواهیم داد.


این گروه‌ها همچنین از جوانان شجاعی تشکر و قدردانی کردند که شب گذشته در شرق غزه در اعتراض به محاصره ناعادلانه نوار غزه از سوی صهیونیست‌ها تظاهرات کردند.


گروه‌های مقاومت در فلسطین تصریح کردند که فعالیت جوانان ما با قدرت کامل ادامه خواهد داشت و روز به روز بیشتر می‌شود تا زمانی که محاصره نوار غزه برداشته شود. جوانان ما ابزارهای جدید برای تسلیم دشمن در برابر خواسته‌های مشروع مقاومت خواهند یافت.


حماس رژیم صهیونیستی را مسئول ادامه محاصره غزه دانست


العهد گزارش کرده است که فوزی برهوم، سخنگوی حماس، رژیم صهیونیستی را مسئول همه عواقب و نتایج تشدید محاصره غزه و تشدید بحران انسانی بین ساکنان آن دانست و هشدار داد که این سیاست‌های افراطی منجر به تشدید درگیری‌ها و انفجار وضعیت خواهد شد.


وی با تقدیر از استقامت و استواری مردم و به ویژه جوانان فلسطینی در برابر اشغال، محاصره و شهرک‌سازی در کرانه باختری، نابلس، جنین، بیت‌المقدس و الخلیل تأکید کرد که مردم فلسطین هرگز تداوم سیاست‌های اشغالگری یا نقض حقوق خود را نمی‌پذیرند و ما به مبارزه خود برای دستیابی به حقوق خود ادامه خواهیم داد.


برهوم از همه خواست تا مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرند و به اشغالگران فشار بیاورند تا به محاصره ناعادلانه نوار غزه پایان دهد و تأکید کرد: تا زمانی که مردم ما فاقد زندگی آزاد و با عزت باشند، هیچ آرامش و ثباتی حاصل نخواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران