جهاد اسلامی: دیدار عباس و گانتس نادیده گرفتن جان‌فشانی فلسطینی‌هاست جهاد اسلامی: دیدار عباس و گانتس نادیده گرفتن جان‌فشانی فلسطینی‌هاست جهاد اسلامی: دیدار عباس و گانتس نادیده گرفتن جان‌فشانی فلسطینی‌هاست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جهاد اسلامی: دیدار عباس و گانتس نادیده گرفتن جان‌فشانی فلسطینی‌هاست جهاد اسلامی: دیدار عباس و گانتس نادیده گرفتن جان‌فشانی فلسطینی‌هاست جهاد اسلامی: دیدار عباس و گانتس نادیده گرفتن جان‌فشانی فلسطینی‌هاست جهاد اسلامی: دیدار عباس و گانتس نادیده گرفتن جان‌فشانی فلسطینی‌هاست جهاد اسلامی: دیدار عباس و گانتس نادیده گرفتن جان‌فشانی فلسطینی‌هاست

جهاد اسلامی: دیدار عباس و گانتس نادیده گرفتن جان‌فشانی فلسطینی‌هاست

یک عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه سه‌شنبه گفت که دیدار «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به منزله نادیده گرفتن فداکاری‌های ملت فلسطین از سوی این تشکیلات است.

«أحمد المدلل» اظهار کرد: هیچ کس دیدار با جنایتکاری جنگی را که دستش به خون مردم فلسطین آلوده است، نمی‌پذیرد.


وی بر ضرورت محکوم کردن چنین دیدارهایی در همه سرزمین‌های فلسطین تاکید کرد و افزود: این دیدارها باطل و در راستای منافع  رژیم صهیونیستی است و برای ملت فلسطین تنها ویرانی و تباهی به ارمغان خواهد آورد.


این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: هر آن کس که فکر کند  میان ما و رژیم صهیونیستی پل‌ اعتماد وجود دارد؛ متوهم است.


وی نقشه‌های طراحی شده علیه مسئله فلسطین را توطئه خواند و افزود: گزینه اقتصادی  شکست خورده است و مردم فلسطین هرگز بر سر حقوق و اصولشان با هیچ کس سازش نمی‌کند.


المدلل در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بهتر بود که عباس در سایه تشدید تعدی‌ها به مردم فلسطین و مقدسات آنها ، دستش را در دستان گروه‌های فلسطینی می‌گذاشت و آنها را متحد می‌کرد، چرا که مرحله‌ای که ما در آن به سر می‌بریم، نیازمند اتحاد و اجرای توافقات صورت گرفته میان گروه‌های فلسطینی است.


وی در پایان از عباس خواست به عقب بازنگردد و به تحرکات آمریکایی‌ها تکیه تکند و وارد مذاکره با صهیونیست‌ها نشود، چرا که این مذاکرات به آرمان ملت فلسطین آسیب میزند.


سخنان این مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین یک روز پس از دیدار گانتس و عباس در رام الله رخ می‌دهد.


براساس گزارش منابع فلسطینی، دو طرف در این دیدار درباره مسائل امنیتی، سیاسی و اقتصادی گفت وگو کرده‌اند.


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده است آمادگی تل آویو برای تقویت اقتصاد تشکیلات خودگردان فلسطین را به اطلاع عباس رسانده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران