تشییع پیکر آیت‌الله حکیم در نجف اشرف تشییع پیکر آیت‌الله حکیم در نجف اشرف تشییع پیکر آیت‌الله حکیم در نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشییع پیکر آیت‌الله حکیم در نجف اشرف تشییع پیکر آیت‌الله حکیم در نجف اشرف تشییع پیکر آیت‌الله حکیم در نجف اشرف تشییع پیکر آیت‌الله حکیم در نجف اشرف تشییع پیکر آیت‌الله حکیم در نجف اشرف

تشییع پیکر آیت‌الله حکیم در نجف اشرف

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سیدمحمدسعید حکیم، از مراجع تقلید شیعیان عراق، صبح روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه در نجف اشرف برگزار شد. 

به گزارش شبکه الغدیر، در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حکیم شمار زیادی از علما، روحانیون و اساتید حوزه علمیه نجف اشرف، شیوخ و افراد سرشناس عشایر عراق و شمار زیادی از مردم عراق حضور داشتند.


همچنین مراسم ختم آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع عراق روز یکشنبه در مسجد سهله در نجف اشرف برگزار شد.


در این مراسم بسیاری از شخصیت های سیاسی و روحانیون عراق از جمله برهم صالح رییس جمهور عراق و مصطفی الکاظمی نخست وزیر و هادی العامری رییس ائتلاف فتح و شماری دیگر از شخصیت های سیاسی و دینی و نظامی مشارکت کردند. همچنین شیخ بشیر النجیفی و اسحاق فیاض و هیاتی از دفتر آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق ، مقتدی صدر رهبر جریان صدر و سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس نیز در این مراسم حضور داشتند.


آیت‌الله سیدمحمدسعید حکیم، مرجع تقلید شیعیان عراق روز جمعه ۱۲ شهریورماه بر اثر ایست قلبی در سن ۸۷ سالگی در یکی از بیمارستان‌های نجف اشرف دار فانی را وداع گفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران