فراخوان جهاد اسلامی برای تشدید درگیری ها با رژیم صهیونیستی فراخوان جهاد اسلامی برای تشدید درگیری ها با رژیم صهیونیستی فراخوان جهاد اسلامی برای تشدید درگیری ها با رژیم صهیونیستی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان جهاد اسلامی برای تشدید درگیری ها با رژیم صهیونیستی فراخوان جهاد اسلامی برای تشدید درگیری ها با رژیم صهیونیستی فراخوان جهاد اسلامی برای تشدید درگیری ها با رژیم صهیونیستی فراخوان جهاد اسلامی برای تشدید درگیری ها با رژیم صهیونیستی فراخوان جهاد اسلامی برای تشدید درگیری ها با رژیم صهیونیستی

فراخوان جهاد اسلامی برای تشدید درگیری ها با رژیم صهیونیستی

جنبش «جهاد اسلامی» با صدور بیانیه ای به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی واکنش نشان داد و فراخوان تشدید درگیری ها با این رژیم توسط فلسطینیان را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی صادر و این اقدامات را به شدت محکوم کرد.


بر اساس این گزارش، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود آورده است: اقدامات صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی جنایتی نابخشودنی است. صهیونیست‌ها بدانند که مقاومت، اسرای فلسطینی را تنها نخواهد گذاشت.


این جنبش همچنین عموم فلسطینیان را به تشدید درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف کرانه باختری فراخوانده است.


این در حالی است که روز گذشته روزنامه لبنانی الأخبار اعلام کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین پیام شدید اللحنی را برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده‌اند. گروه‌های مقاومت از طریق مصر این پیام را به رژیم صهیونیستی رسانده‌اند.


گروه‌های مقاومت فلسطین در پیام شدید اللحن خود نسبت به هرگونه تعرض به ۶ اسیر فراری از زندان جلبوع یا ترور آن‌ها و اعمال فشار بر خانواده‌هایشان هشدار داده و گفته‌اند در چنین صورتی، اوضاع احتمالاً به سمت درگیری نظامی کشیده خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران