آماده باش دستگاه امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین حسینی آماده باش دستگاه امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین حسینی آماده باش دستگاه امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آماده باش دستگاه امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین حسینی آماده باش دستگاه امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین حسینی آماده باش دستگاه امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین حسینی آماده باش دستگاه امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین حسینی آماده باش دستگاه امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین حسینی

آماده باش دستگاه امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین حسینی

دستگاه امنیت ملی عراق روز چهارشنبه از آماده باش کامل نیروهای خود در آستانه اربعین حسینی و نیز انتخابات زودهنگام آینده در این کشور خبر داد.

دستگاه امنیت ملی عراق روز چهارشنبه از آماده باش نیروهای خود در آستانه اربعین حسینی و نیز انتخابات پیش از موعد در این کشور خبر داد.


بر اساس این گزارش، «عبدالغنی الاسدی» رئیس دستگاه امنیت ملی عراق دستور آماده باش کامل برای زیارت اربعین و انتخابات آینده عراق و تلاش شبانه روزی برای موفقیت طرح امنیتی در این زمینه را صادر کرد.


طبق بیانیه صادره از سوی دفتر الاسدی، وی در عین حال بر بی طرفی تمام نیروهای این دستگاه در قبال گروه‌های سیاسی و عدم دخالت در امور انتخابات تاکید کرد.


الاسدی همچنین بر ضرورت رصد و پیگیری تمام تحرکات مشکوکی که دشمن ممکن است از آن برای ایجاد بی ثباتی و ناامنی در عراق استفاده کند، تاکید نمود.


رئیس دستگاه امنیت ملی عراق همچنین ممانعت از خلاء های امنیتی در بغداد به عنوان مسیر عبور زائران به سمت بارگاه امام حسین (ع) در شهر کربلا را مورد تاکید قرار داد.


بر اساس این بیانیه، الاسدی بر ضرورت تداوم پیگرد بقایای باندهای تروریستی داعش که سعی دارند از لحاظ رسانه‌ای عرض اندام نمایند، تاکید کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران