شهادت پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

شهادت پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان تظاهرات روز جمعه فلسطینیان در حمایت از اسرای در بندِ این رژیم، یک شهروند فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در پی تظاهرات باشکوه صدها تن از فلسطینیان در قدس اشغالی در حمایت از اسرای فلسطینی که از زندان فوق امنیتی رژیم صهیونیستی موسوم به جلبوع گریخته‌اند، نظامیان صهیونیست با تیراندازی به سوی تظاهرکنندگان یک شهروند فلسطینی را به شهادت رساندند.


مقامات فلسطینی اعلام کردند: این شهروند فلسطینی یک پزشک ۵۰ ساله ساکن قدس اشغالی بود که پس از اصابت گلوله به دلیل شرایط جسمانی وخیم به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت بر اثر شدت جراحت وارده به شهادت رسیده است.


مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که این فلسطینی ، دکتر «حازم الجولانی» است که نظامیان اسرائیلی به بهانه تلاش برای حمله به پلیس با سلاح سرد به سوی وی آتش گشودند.


به رغم ادعای رسانه‌ها و پلیس رژیم صهیونیستی، شاهدان عینی می‌گویند نظامیان صهیونیست در حالی به سمت این فلسطینی تیراندازی کرده‌اند که او هیچ گونه اقدام و تلاشی برای حمله نداشته است.


گفتنی است، صحن‌های مسجد الاقصی پس از نماز جمعه صحنه تظاهرات باشکوه در حمایت از اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی بود.


شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در حمایت از مقاومت و همبستگی با اسرا که تحت رفتار وحشیانه اداره زندان‌های رژیم اشغالگر قرار دارند، شعار سر داده و بر ادامه راه مقاومت و مبارزه با اشغالگران تأکید کردند.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران