خدمات رسانی آستان مقدس امامین عسکریین(ع) به بیش از ۱۵۰ موکب عزاداری در ماه محرم الحرام خدمات رسانی آستان مقدس امامین عسکریین(ع) به بیش از ۱۵۰ موکب عزاداری در ماه محرم الحرام خدمات رسانی آستان مقدس امامین عسکریین(ع) به بیش از ۱۵۰ موکب عزاداری در ماه محرم الحرام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خدمات رسانی آستان مقدس امامین عسکریین(ع) به بیش از ۱۵۰ موکب عزاداری در ماه محرم الحرام خدمات رسانی آستان مقدس امامین عسکریین(ع) به بیش از ۱۵۰ موکب عزاداری در ماه محرم الحرام خدمات رسانی آستان مقدس امامین عسکریین(ع) به بیش از ۱۵۰ موکب عزاداری در ماه محرم الحرام خدمات رسانی آستان مقدس امامین عسکریین(ع) به بیش از ۱۵۰ موکب عزاداری در ماه محرم الحرام خدمات رسانی آستان مقدس امامین عسکریین(ع) به بیش از ۱۵۰ موکب عزاداری در ماه محرم الحرام

خدمات رسانی آستان مقدس امامین عسکریین(ع) به بیش از ۱۵۰ موکب عزاداری در ماه محرم الحرام

آستان مقدس امامین عسکریین(ع) در طول ماه محرم الحرام از بیش از ۱۵۰ موکب عزاداری و خدماتی برای شرکت در مراسم عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) استقبال کرد.

به گزارش  askarian، با اتمام ماه محرم الحرام، آستان مقدس امامین عسکریین در سامراء در گزارشی اعلام کرد: این آستان در طول ماه محرم الحرام از بیش از 150 موکب حسینی که در قالب موکب های عزاداری و سوگواری و موکب های خدماتی در ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) فعالیت می کردند، استقبال کرده است.


سید عباس الشرع، مسئول هیئت موکب ها وابسته به دبیرخانه آستان مقدس امامین عسکریین(ع) گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام حسین(ع) و ماه محرم الحرام و سالروز انفجار گنبد حرمین امامین عسکریین(ع) و شهادت امام زین العابدین(ع) ، این آستان براساس برنامه تدوین شده برای موکب ها، برنامه های خود را در سامراء فعال کرد. این برنامه ها با هماهنگی موکب های حسینی و خدماتی در استان های مختلف عراق انجام شد و این آستان توانست از بیش از 150 موکب خدماتی و عزاداری استان های مختلف در این ماه پذیرایی کند.



الشرع افزود: برنامه های موکب ها متنوع بوده است، به طوری که موکب های خدماتی به ارایه خدمات همچون دادن غذا، نوشیدنی به زایران خدمت رسانی کردند و موکب های عزاداری و سوگواری به سینه زنی و نوحه خوانی برای زایران در مسیر منتهی به این حرم اقدام کردند، همچنین مجلس عزاداری نیز در صحن شریف برپا کردند.


وی ادامه داد: هماهنگی با همه بخش های مرتبط با این آستان مقدس به منظور فراهم کردن حمایت لازم از موکب ها در اجرای برنامه یشان انچام شد. هماهنگی مستمر با بخش رسانه، امور دینی، بخش مهندسی، انتظامات و خدمات و مرکز پزشکی برای تامین نیازهای موکب ها صورت گرفت.




نظرات کاربران