ظرفیت پذیرش روزانه زائران خدا به ۷۰هزار نفر افزایش یافت ظرفیت پذیرش روزانه زائران خدا به ۷۰هزار نفر افزایش یافت ظرفیت پذیرش روزانه زائران خدا به ۷۰هزار نفر افزایش یافت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ظرفیت پذیرش روزانه زائران خدا به ۷۰هزار نفر افزایش یافت ظرفیت پذیرش روزانه زائران خدا به ۷۰هزار نفر افزایش یافت ظرفیت پذیرش روزانه زائران خدا به ۷۰هزار نفر افزایش یافت ظرفیت پذیرش روزانه زائران خدا به ۷۰هزار نفر افزایش یافت ظرفیت پذیرش روزانه زائران خدا به ۷۰هزار نفر افزایش یافت

ظرفیت پذیرش روزانه زائران خدا به ۷۰هزار نفر افزایش یافت

پس از برگزاری عمره مفرده با حضور زائران خارجی و ارائه نشدن گزارش بیماری در مسجدالحرام، متولیان خانه خدا ظرفیت پذیرش روزانه در این مکان مقدس را به 70 هزار نفر افزایش دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری تقریب، پس از موافقت سعودی‌ها برای پذیرش زائران خارجی از چند کشور و با اعمال محدودیت، متولیان خانه خدا ظرفیت پذیرش زائران در مسجدالحرام را افزایش دادند.


بر همین اساس، با توجه به اعمال محدودیت‌ها و رعایت نکات بهداشتی، از امروز روزانه ۷۰ هزار نفر از زائران امکان تشرف به خانه خدا را دارند. پس از این تصمیم، فضای زیارتی خانه خدا که به دلیل کم بودن تعداد زائران کاهش یافته بود، با باز شدن برخی از حصارهای اطراف مسجدالحرام افزایش یافت.


این امر در حالی است که در ماه‌های گذشته متولیان مسجدالحرام ظرفیت پذیرش زائران را تا روزانه ۳۰ و ۴۵ هزار نفر اعلام کرده بودند. علاوه بر این، همچنان محدودیت ورود زائران به مسجدالحرام اعمال می‌شود و فقط افرادی که واکسینه شده باشند، مجوز ورود به خانه خدا را دارند. همچنین ممنوعیت ورود افراد زیر ۱۲ سال همچنان اعمال می‌شود.


علاوه بر این، با تصمیم دولت عربستان، زائران ایرانی و برخی دیگر از زائران کشورهای دیگر امکان تشرف به خانه خدا را ندارند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران