اعزام 650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین اعزام 650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین اعزام 650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام 650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین اعزام 650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین اعزام 650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین اعزام 650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین اعزام 650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین

اعزام 650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین

استاندار آذربایجان ‌شرقی با اشاره به محدودیت سفر زائران خارجی به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، گفت: از میان 30 هزار زائر ایرانی مراسم اربعین امسال ، 650 نفر در قالب 6 موکب از آذربایجان شرقی به این مراسم اعزام می‌شوند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد اربعین استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی‌های لازم صورت گیرد تا بتوانیم تمامی سهمیه تعیین‌شده برای استان را در زمان مقرر استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه در مراسم اربعین امسال تعداد زائران خارجی محدود خواهد بود، افزود: زائران ایرانی با محوریت موکب‌داران و فعالان حوزه‌های فرهنگی، خدماتی و درمانی به این مراسم اعزام می‌شوند.
پورمحمدی با اشاره اینکه اعزام زائران ایرانی صرفاً از طریق هوایی خواهد بود، گفت: با اعلام ستاد اربعین و ستاد ملی مقابله با کرونا، امکان تردد زائران از مرزهای زمینی وجود ندارد و دستگاه‌های مختلف و رسانه‌ها باید در این زمینه آگاه‌سازی کنند.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین نظارت جدی بر نرخ بلیط پروازها در ایام اربعین را خواستار شد و گفت: باید به طور جدی پیگیری شود تا در این ایام افزایش قیمت بلیط رخ ندهد .
وی تأکید کرد: در شرایط کونایی ضروری است فضای جامعه را برای ایجاد پویش مردمی اربعین فراهم کنیم.

 




نظرات کاربران