مسابقه فرهنگی«مشی خورشید» برگزار می‌شود

همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین اباعبدالله الحسین (ع)، اداره کل کتابخانه ‌های عمومی استان تهران با همکاری کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان تهران مسابقه فرهنگی «مشی خورشید» را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و با توجه به اهمیت نشر و ترویج پیام نهضت حسینی در جامعه از طریق ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی، اداره کل کتابخانه ‌های عمومی استان تهران با همکاری کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان تهران مسابقه فرهنگی «مشی خورشید» را برگزار می‌کند.


براساس این گزارش، این مسابقه فرهنگی در ۵ رشته‌ی کتابخوانی، نقاشی، پویش شعرخوانی و دکلمه شعر، معرفی کتاب، داستانک‌نویسی برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال از ۲۰ شهریور ماه برگزار می‌شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.


در رشته کتابخوانی، دو کتاب «حسین از زبان حسین»، مخصوص بزرگسالان و «چهل روز عاشقانه»، ویژه نوجوانان، بصورت چهارگزینه‌ای به همراه داستانک‌نویسی برگزار می‌شود.


کودکان رده سنی ۶ تا ۱۲ سال؛ در سه رشته‌ی نقاشی و خاطره گویی و دکلمه شعر، نوجوان رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال؛ در پنج رشته معرفی کتاب، خاطره‌گویی اربعین، کتابخوانی از کتاب «چهل روز عاشقانه» و  دکلمه شعر و داستانک‌نویسی از  دیگر بخش‌ها و رشته‌های این مسابقه به شمار می آید.


علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام در سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir  می‌توانند از روز پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه متناسب با رده‌های سنی خود در مسابقات شرکت نمایند.


| شناسه مطلب: 108169




اربعین حسینی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران