برنامه های کمیته فرهنگی اربعین استان کرمان برای زندانیان

مسئول کمیته فرهنگی استان کرمان برنامه های این کمیته برای زندانیان استان را در ایام اربعین حسینی تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین حسین سازندگی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان کرمان در دیدار با مسئولان و کارکنان زندانهای استان ضمن تسلیت ایام ماه صفر برنامه های این کمیته را در ایام اربعین حسینی برای زندانیان تشریح کرد.


وی با اشاره به اینکه از مهمترین این برنامه ها برگزاری پرده خوانی و روایتگری برای زندانیان استان است، افزود: پیمان نامه ای با امام حسین (ع) توسط بعثه کرمان طراحی و چاپ شده است که در اختیار زندانیان قرار خواهد گرفت. همچنین برنامه ریزی شده است ایستگاه صلواتی با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه در زندان برپا شود وبه تعدای از زندانیان مصحف شریف اهداء گردد.


دراین جلسه  آقای سلیمانی معاون اداره کل زندانهای کرمان ضمن تقدیر از خدمات فرهنگی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان کرمان در سال گذشته،  اهمیت فعالیت های فرهنگی در زندانها را یادآور شد.


وی افزود: برنامه های فرهنگی می تواند زندانی را متحول و حرفه و مسیر زندگی او را تغییر دهد هماهنگونه که درسال گذشته اتفاق افتاد و ما از این بابت بسیار خردسندیم.


وی با اشاره به حجم آسیب ها و فقر فرهنگی بین زندانیان اضافه کرد: مجموعه های فرهنگی باید به کمک امور زندانها بیایند و اگر زندانی متنبه شود ما برگشت به زندان قطعا نخواهیم داشت.


 


| شناسه مطلب: 108171







نظرات کاربران