انتقال زائران اربعین حسینی در عراق انتقال زائران اربعین حسینی در عراق انتقال زائران اربعین حسینی در عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتقال زائران اربعین حسینی در عراق انتقال زائران اربعین حسینی در عراق انتقال زائران اربعین حسینی در عراق انتقال زائران اربعین حسینی در عراق انتقال زائران اربعین حسینی در عراق

انتقال زائران اربعین حسینی در عراق

وزارت حمل و نقل در عراق اعلام کرد: انتقال زایران اربعین حسینی با بیش از یک هزار اتوبوس و خودرو از روز جمعه آغاز می شود.

به گزارش الصباح، وزارت حمل و نقل در عراق اعلام کرد: بیش از یک هزار اتوبوس و خودروی مختلف برای انتقال زایران اربعین امام حسین(ع) از طریق چند محور مشارکت می کنند و از روز جمعه( 26 شهریور 1400) انتقال زایران آغاز شود.


در همین حال، موکب های حسینی  مستقر در خیابان های اصلی بین استان الدیوانیه و سایر استان های جنوبی در سایه تدابیر شدید امنیتی و بهداشتی برای استقبال و پذیرایی از زایران آماده است.


مرتضی الشحمانی، مدیر شرکت حمل و نقل زمینی به الصباح گفت: وزارت حمل و نقل یک اتاق عملیات ویژه مراسم اربعین امام حسین(ع) به ریاست عبدالله بایش، معاون فنی این وزارتخانه و مدیران شرکت های مسافربری، هیئت ها، حمل و نقل زمینی و حمل و نقل خصوصی و مجری پروژه ها تشکیل داده است.


الشحمانی افزود: اتاق عملیات نشست های متعددی را برای موفقیت برنامه حمل و نقل برگزار کرد. این برنامه در مراسم اربعین با نظارت ناصر الشبلی، وزیر حمل و نقل عراق و با همکاری استاندار کربلای معلی و عملیات مشترک که برای همه خودروها سازماندهی شده است، اجرا خواهد شد.


وی ادامه داد: از روز جمعه انتقال زایران با بیش از یک هزار اتوبوس و مینی بوس و کامیون در اندازه های مختلف آغاز می شود.




نظرات کاربران