تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر پیگیری مشکلات زائران اربعین تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر پیگیری مشکلات زائران اربعین تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر پیگیری مشکلات زائران اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر پیگیری مشکلات زائران اربعین تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر پیگیری مشکلات زائران اربعین تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر پیگیری مشکلات زائران اربعین تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر پیگیری مشکلات زائران اربعین تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر پیگیری مشکلات زائران اربعین

تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر پیگیری مشکلات زائران اربعین

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به صورت سرزده از واحدهای مختلف معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت بازدید و ضمن گفتگو با مشتاقان زیارت اربعین بر حل مشکلات زائران تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی به اتفاق آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت، امروز به صورت سرزده از مراحل و اقدامات مربوط به اعزام زائران اربعین  بازدید کردند.


براساس این گزارش، دراین بازدید که حجت‌الاسلام صحبت‌ا... رحمانی معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت نیز حضور داشت، سرپرست حجاج ایرانی با جمعی از مشتاقان زیارت در خصوص نحوه خدمات دریافتی گفتگو کرد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از نزدیک در جریان روند نام نویسی و صدور روادید زائران اربعین امسال قرار گرفت و از بخش های مختلف معاونت عتبات سازمان حج و زیارت دیدن کرد.


درحاشیه این بازدید، تعدادی از زائران از نحوه ثبت نام و عدم اطلاع رسانی مناسب در خصوص برخی اشکالات بوجود آمده و در سامانه «سماح» گلایه داشتند و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به مسئولان ذی ربط تأکید کرد تا درخواست‌های آنان به صورت ویژه بررسی و پاسخ قانع کننده به مراجعه کنندگان داده شود.


حجت‌الاسلام و المسلمین نواب، با بیان اینکه امسال تنها 60 هزار زائر ایرانی به مراسم اربعین اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در راستای سلامت عمومی، کمتر از دو درصد از جمعیت سه میلیون و 250 هزار نفری زائران اربعین سال 98 ، امسال مشرف خواهند شد و امیدواریم با برطرف شدن ویروس کرونا باز شاهد حضور میلیونی زائران در اربعین سالار شهیدان باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران