تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر پیگیری مشکلات زائران اربعین

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به صورت سرزده از واحدهای مختلف معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت بازدید و ضمن گفتگو با مشتاقان زیارت اربعین بر حل مشکلات زائران تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی به اتفاق آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت، امروز به صورت سرزده از مراحل و اقدامات مربوط به اعزام زائران اربعین  بازدید کردند.


براساس این گزارش، دراین بازدید که حجت‌الاسلام صحبت‌ا... رحمانی معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت نیز حضور داشت، سرپرست حجاج ایرانی با جمعی از مشتاقان زیارت در خصوص نحوه خدمات دریافتی گفتگو کرد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از نزدیک در جریان روند نام نویسی و صدور روادید زائران اربعین امسال قرار گرفت و از بخش های مختلف معاونت عتبات سازمان حج و زیارت دیدن کرد.


درحاشیه این بازدید، تعدادی از زائران از نحوه ثبت نام و عدم اطلاع رسانی مناسب در خصوص برخی اشکالات بوجود آمده و در سامانه «سماح» گلایه داشتند و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به مسئولان ذی ربط تأکید کرد تا درخواست‌های آنان به صورت ویژه بررسی و پاسخ قانع کننده به مراجعه کنندگان داده شود.


حجت‌الاسلام و المسلمین نواب، با بیان اینکه امسال تنها 60 هزار زائر ایرانی به مراسم اربعین اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در راستای سلامت عمومی، کمتر از دو درصد از جمعیت سه میلیون و 250 هزار نفری زائران اربعین سال 98 ، امسال مشرف خواهند شد و امیدواریم با برطرف شدن ویروس کرونا باز شاهد حضور میلیونی زائران در اربعین سالار شهیدان باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران