اعزام تعداد محدود مبلغ به عراق بدلیل محدودیت‌ها اعزام تعداد محدود مبلغ به عراق بدلیل محدودیت‌ها اعزام تعداد محدود مبلغ به عراق بدلیل محدودیت‌ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام تعداد محدود مبلغ به عراق بدلیل محدودیت‌ها اعزام تعداد محدود مبلغ به عراق بدلیل محدودیت‌ها اعزام تعداد محدود مبلغ به عراق بدلیل محدودیت‌ها اعزام تعداد محدود مبلغ به عراق بدلیل محدودیت‌ها اعزام تعداد محدود مبلغ به عراق بدلیل محدودیت‌ها

اعزام تعداد محدود مبلغ به عراق بدلیل محدودیت‌ها

مسئول دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین گفت: امسال بدلیل محدودیت‌ها تعداد کمی از مبلغان را با شرایط سخت توانستیم به عراق اعزام کنیم.

حجت‌الاسلام مرتضی استقامت مسئول دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین کشور در گفت‌وگو برخط با مبلغین اربعینی کشور به تشریح برنامه‌های این ستاد در اربعین 1400 پرداخت.


وی با اشاره به اینکه نسبت به پارسال حضور زائران خوبی از ایران در عراق را داریم، گفت:  عده زیادی هم امسال به خاطر محدودیت‌ها توفیق زیارت ندارند ولی می‌توانند به نیت زیارت کاری کنند که دل حضرت سیدالشهدا(ع) را شاد کنند و آنچه مهم است این است که رنگ و بوی حسینی نباید از زندگی ما کم شود و کم‌رنگ شود.


مسئول دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین ادامه داد: امسال به خاطر محدودیت‌ها تعداد کمی از عزیزان مبلغ با شرایط سخت را توانستیم به عراق اعزام کنیم.


وی افزود: اعزام ما از روز پنج‌شنبه تا دو روز بعد از اربعین خواهد بود، هم‌چنین ما برای نقطه صفر مرزی هم در مرز مهران برنامه داریم و مبلغین ما برای عزیزانی که از مرز مهران به کشور وارد می‌شوند مستقر می‌شوند و به امر تبلیغی خواهند پرداخت.


مسئول دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین با بیان اینکه اولویت کار مبلغین اربعینی ما در داخل کشور است، گفت: در اربعین امسال، بحث معرفت‌افزایی، بصیرت‌افزایی و ترویج فرهنگ مقاومت و در یک کلمه سبک زندگی حسینی با زیست اربعینی را پیگیری خواهیم کرد و در این زمینه جزوه و برنامه‌های آموزشی برای مبلغین قرار دادیم.


استقامت در تبیین طرح‌های این ستاد عنوان کرد: طرح هر خانه یک موکب یکی از طرح‌های مهم امسال است که با رویکرد تحکیم و انس خانواده‌ها توسط مبلغین انجام خواهد شد، همچنین طرح هوای دل و سوغات اربعین است با رویکرد ایجاد فضای اربعینی در داخل محلات و شهرهای کشور توسط طلاب مبلغ انجام می‌پذیرد.


مسئول دبیرخانه دائمی اعزام مبلغ اربعین کشور با تشکر از افراد و نهادهایی که در امر تبلیغ اربعین فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: دوستانی که چه در عراق و چه در ایران در زمینهٔ تبلیغ اربعین فعال هستند حتماً در نرم‌افزار حبیب، فعالیت‌های خود را ثبت کنند و انتقادات و پیشنهاد‌های خود را از طریق سایت حبیب به آدرس http://e-habib.com و کانال @e_habib در پیام‌رسان ایتا اعلام کنند که در راهبردهای آینده ستاد از آن‌ها استفاده شود.




نظرات کاربران