هشدار بنیاد بین‌المللی قدس درباره تعرض به مسجدالاقصی هشدار بنیاد بین‌المللی قدس درباره تعرض به مسجدالاقصی هشدار بنیاد بین‌المللی قدس درباره تعرض به مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار بنیاد بین‌المللی قدس درباره تعرض به مسجدالاقصی هشدار بنیاد بین‌المللی قدس درباره تعرض به مسجدالاقصی هشدار بنیاد بین‌المللی قدس درباره تعرض به مسجدالاقصی هشدار بنیاد بین‌المللی قدس درباره تعرض به مسجدالاقصی هشدار بنیاد بین‌المللی قدس درباره تعرض به مسجدالاقصی

هشدار بنیاد بین‌المللی قدس درباره تعرض به مسجدالاقصی

بنیاد بین‌المللی قدس خواستار حراست و پاسداری و صیانت از مسجد مبارک الاقصی در برابر تجاوزات بی‌سابقه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه این مکان مقدس شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این بنیاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسجدالاقصی صحنه تجاوزات و تعرضاتی است که از زمان اشغال این مکان مقدس در سال ۱۹۶۷ میلادی تاکنون بی‌سابقه است؛ به گونه‌ای که نظامیان صهیونیست به منظور بر پایی آیین‌های تلمودی این مکان مقدس را به محاصره کامل خود درآورده‌اند.


این بنیاد با اشاره به این که مسجدالاقصی از ۸ سپتامبر جاری وارد مرحله سرنوشت‌ساز حذف هویت توسط اشغالگران صهیونیست شده است، افزود: صدها شهرک‌نشین صهیونیست چندی پیش وارد مسجدالاقصی شده و آیین‌های تلمودی در آن برگزار کردند.


این بنیاد طی پیامی فلسطینیان همیشه در صحنه بیت‌المقدس و کرانه باختری و اراضی اشغالی ۴۸ و مقاومت و ملت‌های عربی و اسلامی را به دفاع و پاسداری از مسجدالاقصی فرا خواند.


حضور ۴۵ هزار فلسطینی در مسجد مبارک الاقصی


هزاران فلسطینی امروز نماز جمعه را در مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از سازمان اوقاف اسلامی قدس، نزدیک به ۴۵ هزار فلسطینی در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد الاقصی اقامه کردند.


 


این اقدام در حالی بود که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیرون از دروازه‌های مسجدالاقصی و بخش قدیمی شهر قدس مستقر شده و مدارک شناسایی جوانان فلسطینی را بازرسی می کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران