فعالیت ۱۰۸۶ دفتر زیارتی در اربعین ۱۴۰۰ / تلاش کارگزاران در راستای تسهیل و تسریع امور زائران فعالیت ۱۰۸۶ دفتر زیارتی در اربعین ۱۴۰۰ / تلاش کارگزاران در راستای تسهیل و تسریع امور زائران فعالیت ۱۰۸۶ دفتر زیارتی در اربعین ۱۴۰۰ / تلاش کارگزاران در راستای تسهیل و تسریع امور زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فعالیت ۱۰۸۶ دفتر زیارتی در اربعین ۱۴۰۰ / تلاش کارگزاران در راستای تسهیل و تسریع امور زائران فعالیت ۱۰۸۶ دفتر زیارتی در اربعین ۱۴۰۰ / تلاش کارگزاران در راستای تسهیل و تسریع امور زائران فعالیت ۱۰۸۶ دفتر زیارتی در اربعین ۱۴۰۰ / تلاش کارگزاران در راستای تسهیل و تسریع امور زائران فعالیت ۱۰۸۶ دفتر زیارتی در اربعین ۱۴۰۰ / تلاش کارگزاران در راستای تسهیل و تسریع امور زائران فعالیت ۱۰۸۶ دفتر زیارتی در اربعین ۱۴۰۰ / تلاش کارگزاران در راستای تسهیل و تسریع امور زائران

فعالیت ۱۰۸۶ دفتر زیارتی در اربعین ۱۴۰۰ / تلاش کارگزاران در راستای تسهیل و تسریع امور زائران

مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزاران به تشریح فعالیت کارگزاران زیارتی در اربعین ۱۴۰۰ پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ سعید کوزه گران مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزاران زیارتی با اشاره به فعالیت حوزه کارگزاری حج و زیارت در فرآیند عملیات اربعین حسینی گفت: همه ساله با آغاز ثبت نام برای اعزام اربعین حسینی حوزه کارگزاران زیارتی به فعالیت در این زمینه می پردازد که از آن جمله می توان به انجام امور ثبت نام در سامانه سماح(درصورت درخواست زایر) و اخذ گذرنامه و پیگیری امور اجرایی فرآیند روادید زائرین اشاره کرد.


وی افزود : در این فرایند در اربعین ۱۴۰۰ یک هزار و ۸۶ دفتر زیارتی نسبت به امور فوق فعالیت کردند و در روند تسهیل و تسریع امور زائران تلاش کردند.


کوزه گران با بیان اینکه عوامل اجرایی همه ساله در این ایام اربعین حسینی در راستای خادمی زائران اهتمام جدی دارند، گفت: این افراد نیز با برنامه ریزی در حوزه های مربوط در عراق فعالیت دارند بنابراین در سال جاری نیز با توجه به ظرفیت محدود روادید، با بکارگیری تعداد۱۹۷ نفر از کارگزاران زیارتی از تمامی استانهای کشور، مقرر گردید در سه محور اقدام کنند که شامل آسیب شناسی و بررسی عملیات اربعین در کشور عراق با توجه به شرایط متاثر از ویروس منحوس کرونا،شناسایی و ارائه راهکارهای اجرایی مرتبط با اجرای طرح نوین عتبات و نیز بررسی زیرساخت های لازم جهت اعزام های استانی بعد از دوران کرونا و شناسایی و معرفی خدمات مواکب درطول مسیر جهت اعلام و اطلاع رسانی به زایرین بوده است .


مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزاران زیارتی تاکید کرد: کارگزاران زیارتی در این ایام و در راستای تسهیل و تسریع امور زایران از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و خود را خادم واقعی زایران اباعبدالله می دانند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران