پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی ارتحال علامه پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی ارتحال علامه پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی ارتحال علامه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی ارتحال علامه پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی ارتحال علامه پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی ارتحال علامه پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی ارتحال علامه پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی ارتحال علامه

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی ارتحال علامه "حسن‌زاده آملی"

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور پیامی، درگذشت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در پی ارتحال ملکوتی دانشمند برجسته، عالم ربانی و حکیم فرزانه حضرت آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی، پیام تسلیتی از سوی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی صادر شد.


متن پیام تسلیت بدین شرح است:


 


بسمه تعالی


العلماءباقون مابقی الدهر


«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ»


درآستانه اربعین شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)، روح بلند و ملکوتی علامه ذوفنون حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی به ملکوت اعلی پیوست.


 شخصیت جامع الاطراف و کم نظیر، فیلسوف متفکر، عالم عامل، عارف الهی و انسان خود ساخته که امیر خویش و عبد وارسته حضرت رب الارباب بود .


ایشان به  نظام حکمرانی دینی و ولایت فقیه از عمق اندیشه سترگ خویش معتقد بود ولایتمداری بصیر، فقیهی اندیشمند و در تسلط به علوم ریاضی، نجوم، حدیث، تفسیر، ادبیات، رجال یگانه دوران بود.


در دوران دفاع مقدس آرام و قرار نداشت تا بتواند در جبهه های نبرد خدمتی کند لباس رزم به تن کرد و در جبهه حضور یافت. روح خداجوی این عبد خاضع در هفته دفاع مقدس و در آستانه اربعین سالار شهیدان کربلا در جایگاه وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا آرام گرفت.


عروج ملکوتی آن حکیم مجاهد را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مراجع عظام تقلید بویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه، علمای اعلام، شاگردان دانشور و بیت محترم ایشان  تعزیت و تسلیت عرض می کنم.


سیّد عبدالفتّاح نواّب


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت




مطالب مرتبط

نظرات کاربران