اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه جان فشانی های رزمندگان است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را نتیجه جان فشانی های دلاورمردان ایران اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب شامگاه یکشنبه (4 مهر ماه) در ویژه برنامه هفته دفاع مقدس که در موزه دفاع مقدس شهر کرمان برگزار شد با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اینجا مکانی است که در آن یاد و خاطره شهید سلیمانی در آن موج می‌زند.


وی افزود: همان گونه که امام خمینی (رض) و مقام معظم رهبری در بیاناتشان فرمودند دفاع مقدس فرصت ویژه‌ای بود که خداوند باب بهشت را به سوی مردم کشورما گشود.


نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت  با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس چندین بار تا مرز شهادت پیش رفته بود؛ افزود: این سرباز دلاور اسلام در نهایت نیز به درجه رفیع شهادت رسید و به همرزمان شهیدش پیوست.


وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ایثار جان و مال در بین مردم موج می‌زد یادآور شد: در آن دوران از سویی در شهرهای ما شهید می‌آورند و از سوی دیگر کاروان رزمندگان به سوی جبهه‌ها می‌شتافت که نمونه آن را در هیچ جای دنیا سراغ نداریم.


حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه هر کس در آن ایام به هر مقدار که می‌توانست کمک می‌کرد و فرزندان این مرز و بوم به پیروزی و ایمان الهی ایمان داشتند، تصریح کرد: خداوند زمانی که ببیند مردم دینش را یاری می‌کنند، نصرتش را بر این مردم ارزانی می‌دارد.


وی با اشاره به اینکه کسانی که خوب عمل کنند، دعای شهدا را بهمراه دارند و کسانی که بر خلاف راه شهدا حرکت کنند در هر جایگاهی که باشند بهره ای نخواهند برد، بیان کرد: برای درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران خون‌های فراوانی ریخته شده است و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه جانفشانی های دلاورمردیهای تاریخ انقلاب اسلامی است.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه سید حسن نصرالله قبل از اینکه کشتی‌های حامل سوخت به سمت لبنان حرکت کند اعلام می‌کند: "این کشتی‌ها که سوخت برای ما می‌آورند، قطعه‌ای از خاک لبنان محسوب می‌شوند و اگر کسی به این کشتی‌ها متعرض شود با ما طرف است" ادامه داد: این‌ها همه از آثار فداکاری و خونهای پاک رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران