ایجاد 25 مسیر جدید ویژه طواف در مسجدالحرام ایجاد 25 مسیر جدید ویژه طواف در مسجدالحرام ایجاد 25 مسیر جدید ویژه طواف در مسجدالحرام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایجاد 25 مسیر جدید ویژه طواف در مسجدالحرام ایجاد 25 مسیر جدید ویژه طواف در مسجدالحرام ایجاد 25 مسیر جدید ویژه طواف در مسجدالحرام ایجاد 25 مسیر جدید ویژه طواف در مسجدالحرام ایجاد 25 مسیر جدید ویژه طواف در مسجدالحرام

ایجاد 25 مسیر جدید ویژه طواف در مسجدالحرام

ریاست حرمین شریفین از افزایش 25 مسیر جدید ویژه طواف در مسجدالحرام به منظور راحتی زائران خانه خدا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در زمان ازدحام جمعیت حجاج و نمازگزاران خبرداد.

«معن قاروت» مسئول بخش هدایت مکانی در حج در این باره گفت: برچسب‌های فاصله گذاری اجتماعی متناسب با تعداد زائران مسجدالحرام و به منظور آمادگی برای برگزاری حج سال 1443 چسبانده شده است.


وی با بیان این که 25 مسیر به طواف و دو مسیر به معلولان اختصاص یافته است، از ساخت چند نمازخانه در داخل مسجدالحرام و  صحن‌ها خبرداد.


گفتنی است، عربستان سعودی برای دومین سال متوالی و به منظور ممانعت از انتشار ویروس کرونا محدودیت‌هایی را در پذیرش حجاج قرار داده است به گونه‌ای که تعداد حجاج در سال 2020 میلادی به 10 هزار نفر و در سال جاری به حدود 60 هزار نفررسید.


این در حالی است که در سال 2019 میلادی حدود 2میلیون و 500 هزار نفر از سراسر جهان به حج خانه خدا مشرف شدند.




نظرات کاربران