شهادت دو فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت دو فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت دو فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت دو فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت دو فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت دو فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت دو فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت دو فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی

شهادت دو فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت های خود در سرزمین های اشغالی یک جوان فلسطینی را در «برقین» و یک زن را در قدس به شهادت رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،  جوان فلسطینی «علاء ناصر زیود» (۲۲ ساله) بامداد امروز (پنجشنبه) در درگیری با نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در «برقین» در جنین کرانه باختری به شهادت رسید.


بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، این جوان فلسطینی امروز با شرکت گسترده مردمی تشییع و به خاک سپرده شد.


بنا به برخی گزارش‌ها، علاء ناصر زیود وابسته به «سرایا القدس» ( گروهان‌های القدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین بوده است.


از سوی دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک زن فلسطینی در «باب السلسله» در اطراف مسجدالاقصی به تصورتلاش برای انجام عملیات استشهادی شلیک کردند.


رژیم صهیونیستی صبح امروز شهادت این زن فلسطینی را اعلام کرد.


یکشنبه این هفته (چهارم مهر) مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی شاهد درگیری مسلحانه میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی بود و در این درگیری‌ها پنج فلسطینی به شهادت رسیدند.


در پی شهادت این فلسطینی‌ها، رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد، این افراد وابسته به حماس بوده‌اند و قصد انجام عملیات در اراضی اشغالی را داشته‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران