۲ کشته و ۱۲ مصدوم در تصادف زائران اربعین ۲ کشته و ۱۲ مصدوم در تصادف زائران اربعین ۲ کشته و ۱۲ مصدوم در تصادف زائران اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۲ کشته و ۱۲ مصدوم در تصادف زائران اربعین ۲ کشته و ۱۲ مصدوم در تصادف زائران اربعین ۲ کشته و ۱۲ مصدوم در تصادف زائران اربعین ۲ کشته و ۱۲ مصدوم در تصادف زائران اربعین ۲ کشته و ۱۲ مصدوم در تصادف زائران اربعین

۲ کشته و ۱۲ مصدوم در تصادف زائران اربعین

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از وقوع حادثه تصادف خودرو برای زائران اربعین در بازگشت از عراق خبر داد.

دکتر فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تصادف ۲ دستگاه کامیون و اتوبوس ایسوزو حامل زائران کربلا در محور اهواز- شوشتر امروز پنجشنبه ۲ کشته و ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت.


این حادثه روبه‌روی پمپ بنزین شیبان در ساعت ۰۵:۱۰ دقیقه بامداد امروز رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: حادثه‌دیدگان در حال بازگشت از شلمچه بودند و شامل ۴ پسربچه ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۵ ساله، ۶ مرد در رده سنی ۳۰ تا ۶۰ سال و ۴ نفر زن در گروه سنی ۳۴ تا ۶۰ سال هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران