پایان فعالیت‌های واحد قرآنی بانوان آستان عباسی در مراسم اربعین حسینی پایان فعالیت‌های واحد قرآنی بانوان آستان عباسی در مراسم اربعین حسینی پایان فعالیت‌های واحد قرآنی بانوان آستان عباسی در مراسم اربعین حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پایان فعالیت‌های واحد قرآنی بانوان آستان عباسی در مراسم اربعین حسینی پایان فعالیت‌های واحد قرآنی بانوان آستان عباسی در مراسم اربعین حسینی پایان فعالیت‌های واحد قرآنی بانوان آستان عباسی در مراسم اربعین حسینی پایان فعالیت‌های واحد قرآنی بانوان آستان عباسی در مراسم اربعین حسینی پایان فعالیت‌های واحد قرآنی بانوان آستان عباسی در مراسم اربعین حسینی

پایان فعالیت‌های واحد قرآنی بانوان آستان عباسی در مراسم اربعین حسینی

واحد قرآنی بانوان آستان عباسی فعالیت‌های خود را در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی که شامل ارائه خدمات مختلف قرآنی به زائران بود، به پایان رساند.

به گزارش شبکه جهانی الکفیل، مسئول واحد قرآنی بانوان آستان عباسی درباره فعالیت‌های این واحد در ایام اربعین حسینی گفت: واحد قرآنی بانوان در دو بخش اصلی برای خدمت به بانوان زائر فعالیت می‌کرد که یکی از این بخش‌ها خدمت‌رسانی به صورت مستقیم به بانوان بود.


وی اظهار کرد: کارکنان این واحد در حرم مطهر حضرت عباس(ع) مستقر بودند و در گروه‌های سیار به تصحیح قرائت سوره مبارکه حمد برای بانوان می‌پرداختند که این برنامه با استقبال گسترده بانوان زائر مواجه شد.


این مسئول آستان عباسی درباره بخش دوم خدمت‌رسانی به بانوان زائر اظهار کرد: در بخش دوم، سخنرانی‌های فرهنگی نوشتاری در زمینه‌های عبادی، اخلاقی و عقیدتی و با استمداد از نورانیت آیات قرآن کریم تهیه و به بانوان ارائه شد.


مسئول واحد قرآنی بانوان آستان عباسی در پایان به اقدام دیگر این واحد در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: این واحد ختم‌های قرآنی بسیاری را برای روح حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفای ایشان را به دو صورت کاغذی و اینترنتی آماده کرده و بین زائران توزیع می‌کرد. همچنین نشریات دیگری نیز با موضوعات قرآنی برای بانوان زائر تهیه کرده بود.




نظرات کاربران