فعالیت مهمانسرای آستان مقدس عباسی در ایام اربعین فعالیت مهمانسرای آستان مقدس عباسی در ایام اربعین فعالیت مهمانسرای آستان مقدس عباسی در ایام اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فعالیت مهمانسرای آستان مقدس عباسی در ایام اربعین فعالیت مهمانسرای آستان مقدس عباسی در ایام اربعین فعالیت مهمانسرای آستان مقدس عباسی در ایام اربعین فعالیت مهمانسرای آستان مقدس عباسی در ایام اربعین فعالیت مهمانسرای آستان مقدس عباسی در ایام اربعین

فعالیت مهمانسرای آستان مقدس عباسی در ایام اربعین

آستان مقدس حضرت عباس(ع) از توزیع بیش از یک میلیون وعده غذایی بین زایران اربعین در کربلا خبر داد.

به گزارش الکفیل، «مهندس عادل الحمامی» رئیس بخش مهمانسرا در آستان مقدس حضرت عباس(ع) گفت: تعداد وعده های غذایی توزیع شده بین زایران اربعین از روز اول مراسم تا روز آخر به یک میلیون و 217 هزار و 457 وعده رسید.


الحمامی افزود: آمادگی برای برگزاری مراسم اربعین امسال زودهنگام انجام شد. به طوری که برنامه ویژه ای برای تهیه مواد غذایی و آماده سازی آن، جدول تهیه و توزیع آن تدوین شد. به همین دلیل از همه امکانات انسانی و لجستیکی مهمانسرا برای خدمت رسانی به زایران استفاده کردیم.


وی ادامه داد: مهمانسرای آستان مقدس حضرت عباس(ع) اولین مهمانسرایی است که توانست از روز اول ماه صفر وعده غذایی به زایران ارایه دهد. توزیع وعده های غذایی تا روز 21 صفر ادامه داشت.


رئیس بخش مهمانسرای آستان مقدس عباسی گفت: روزانه سه وعده اصلی (صبحانه، ناهار و شام) بین زایران توزیع می شد. این وعده های غذایی از تنوع بسیاری برخوردار بودند و علاوه بر وعده های غذایی، میوه، آب آشامیدنی، آب میوه نیز در طول روز به زایران داده می شود.توزیع مواد غذایی با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامتی کارمندان و زایران انجام شد.


الحمامی افزود: توزیع مواد غذایی تنها شامل زایران نبود، بلکه نیروهای امنیتی و داوطلبان نیز که در برنامه آستان مقدس حضرت عباس(ع) برای حفظ امنیت خدمت می کردند، دربرمی گرفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران